Algemene informatie over barautomatisering

Algemene informatie over barautomatisering

GASTROFIX ondersteund het Gastor-protocol voor barautomatiseringssystemen (koffiemachines, tapinstallaties, cocktail machines, etc.).

De uitgifte vindt enkel plaats middels een krediet vrijgave, dit houdt in dat de op de kassa aangeslagen producten op de tapinstallatie worden vrijgeschakeld.

Momenteel ondersteunen wij de volgende aanbieders en protocollen:

  • Schakomat: E-Protocol
  • WMF: E-Protocol
  • Addimat: Addimat-Protocol
  • Drinkotec (voorheen Hartec): Universal-Credit-Protocol

Wanneer u barautomatisering van een andere aanbieder gebruikt kunt u uiteraard altijd contact opnemen met onze support voor meer informatie over de mogelijkheden.

    • Related Articles

    • Algemene informatie over SumUp

      GASTROFIX bied verschillende moderne betaalmethoden gratis aan in alle abonnementen. Een van deze aanbieders is SumUp. SumUp accepteert alle gangbare creditcards en pinpassen met behulp van een draadloze en mobiele kaartlezer, welke rechtstreeks aan ...
    • Algemene restaurant instellingen

      Onder het onderdeel "Restaurant instellingen" (Setup > Setup > Restaurant) kunt u algemene informatie over uw bedrijf aanpassen. De opbouw ziet er als volgt uit:  Hier kunt u de algemene informatie van uw bedrijf invoeren. De naam en het BTW nummer ...
    • Algemene informatie over boekhoudkoppeling

      Bij uw GASTROFIX kassa kunt u ervoor kiezen om uw kassa rechtstreeks te koppelen aan uw administratiesoftware. Op dit moment kunt u uw kassa koppelen aan de boekhoudpakketten van Exact, Twinfield en Moneybird.  Hier komen regelmatig nieuwe ...
    • Extra product informatie

    • Admin sectie op uw kassa

      Op uw kassa kunt u onder het "Admin" menu  de onderstaande instellingen en extra opties openen: Algemene informatie over uw kassa Cloud en Netwerk Gastronomische Dag Logboek Printopdrachten Rekeningbeheer Klanten Tijdregistratie Support

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.