Corrigeren van werktijden

Corrigeren van werktijden

Managers en bedrijfsleiders kunnen de geklokte medewerkertijden op de hoofdkassa gedurende de lopende dag corrigeren. Corrigeren kan door als manager op de kassa in te loggen en het tijdregistratiemenu te openen. Door op op de tijd van de betreffende medewerker te klikken opent zich een popup waarin de tijd gecorrigeerd kan worden.

Binnen deze popup kunt u de begin en eindtijd van de betreffende medewerker aanpassen.
Standaard opent de popup met de begintijd. U kunt hier de begintijd van de medewerker aanpassen door door de datum en tijden te scrollen totdat u de juiste waarde bereikt.

Door op “tot datum” te klikken kunt u hetzelfde doen voor de eindtijd van de medewerker.

Let op!
Tijden kunnen enkel gedurende de lopende dag aangepast worden. Na het sluiten van de gastronomische dag staan de tijden vast.

    • Related Articles

    • Uitschakelen van automatische App updates

      Om afwijkende App-versies en updates tijdens werktijden te voorkomen is het aan te bevelen om de automatische updates van uw App's uit te schakelen en uw App's enkel handmatig te updaten. Dit kan door op uw iPad of iPod onder "Instellingen > iTunes ...
    • Deactiveren van producten

      Onder het instellingen menu  bij uw producten beschikt u over de mogelijkheid om ge-deactiveerde producten te verbergen of juist zichtbaar  te maken.  Wanneer u een nieuw product aanmaakt met een PLU nummer welke reeds in gebruik is ontvangt u een ...
    • Configuratie van de kassalade

      Met app-versie 2.15 kan de kassaladebesturing worden geconfigureerd. Algemene instellingen van de kassa-lade kunnen worden geladen onder Restaurant > Instellingen. In de volgende tabel worden de instellingsopties in detail beschreven:   veld ...
    • Bewerken van bestelschermen

      In de bestelschermen wordt een onderscheid gemaakt tussen producten en hoofdgroepen. Met behulp van "Drag & Drop" (muis ingedrukt houden en verslepen naar de gewenste plaats) kunt u de gewenste producten en hoofdgroepen aan het bestelscherm toevoegen ...
    • Aanmelden van uw kassa

      Nadat u de GASTROFIX App voor de eerste keer opent ziet u het onderstaande scherm. Kies de optie "Koppel apparaat" om het apparaat met uw Cloud-Backoffice te verbinden. Op de volgende pagina heeft u een tweetal mogelijkheden om het apparaat te ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.