Lightspeed-K Inzicht in overboekingsacties

Lightspeed-K Inzicht in overboekingsacties

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Inzicht in overboekingsacties

Overboekingsacties nemen geld van de ene betaalmethode en voegen het toe aan een andere. Het is handig om vanuit de backoffice overboekingsacties aan te maken om POS-transacties te corrigeren zonder de hele factuur te hoeven annuleren. Het kan ook worden gebruikt wanneer een betaalmethode van geen geld naar geld gaat, zoals debiteuren of cadeaubonnen. Een klant wil bijvoorbeeld een openstaande debiteurenbetaling vereffenen. De betaalmethode verandert dan van debiteur naar de bijbehorende gebruikte betaalmethode, zoals Mastercard. Voorwaarde voor het gebruik van overboekingsacties is dat de betaalmethoden al zijn aangemaakt in de backoffice. Lees Betaalmethoden toevoegen voor meer informatie.

Overboekingsacties kunnen worden toegevoegd en gewijzigd vanuit de backoffice. Om overboekingen op je POS te gebruiken, kun je een overboekingsknop aan een menu toevoegen. Lees Over menu's voor meer informatie over het toevoegen van knoppen aan menu's. Om de knop te gebruiken, moet de gebruiker het respectieve recht "Gebruiker kan items van de ene rekening naar de andere overdragen" hebben. Lees Over POS-gebruikers voor meer informatie over het toekennen van de juiste rechten vanuit de backoffice.

Bildschirmfoto_2021-04-20_um_10.41.34.png

Wat nu?

Benodigde overboekingsacties toevoegen vanuit de backoffice.

Als overboekingsacties eenmaal op Lightspeed Restaurant (K-Series) zijn aangemaakt, kun je ze altijd wijzigen vanuit je backoffice. Lees het artikel Overboekingsacties bewerken.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 

    • Related Articles

    • Lightspeed-K Overboekingsacties bewerken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Overboekingsacties toevoegen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inzicht in betalingstypen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over betaalmethoden

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Betaalmethoden bewerken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.