Lightspeed-K Maandelijkse kortingen

Lightspeed-K Maandelijkse kortingen

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Maandelijkse kortingen

In dit artikel

  1. Het rapport "Maandelijkse kortingen" bekijken
  2. De tabel met maandelijkse kortingen begrijpen

In het rapport "Maandelijkse kortingen" staat een kort overzicht van de kortingen die in de loop van die maand zijn gegeven. Met dit rapport kun je in één oogopslag de kortingen beoordelen die op een bepaalde dag zijn afgegeven en hun waarde zien.

monthly-discounts-report.png

Het rapport "Maandelijkse kortingen" bekijken

Om toegang te krijgen tot het rapport "Maandelijkse kortingen":

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
  2. - Selecteer Rapporten Rapporten in het navigatiemenu.
  3. - Klik op Maandelijkse kortingen in de sectie Kortingen en correcties.
  4. - Gebruik de pijltjes in de rechterbovenhoek om de maand van het rapport te wijzigen.
  5. - (Optioneel) Download een CSV-bestand van een rapport door te klikken op Exporteren naar CSV, je besturingssysteem te selecteren(Mac of PC) en dan te klikken op Exporteren.
  6. - (Optioneel) Gebruik het vervolgkeuzemenu in het rapport om het rapport te filteren op een bepaalde gebruiker of POS-apparaat.
  7. - (Optioneel) Als er labels zijn gekoppeld aan specifieke apparaatprofielen in je Configuraties, filter je de resultaten op label met behulp van het vervolgkeuzemenu FilterOpmerking: deze optie verschijnt niet als er geen labels zijn ingesteld.

De tabel met maandelijkse kortingen begrijpen

In de tabel "Maandelijkse kortingen" is er één kolom per korting die je hebt aangemaakt. Die kolommen zijn verder onderverdeeld in "Bedrag" en"Aantal", wat in de onderstaande tabel worden beschreven. Om te leren hoe je meer kortingen kunt aanmaken, bezoek je ons artikel Kortingen toevoegen.

KolomOmschrijving
DagVolledige datum waarop de kortingen zijn verleend.
Aant.Aantal items met korting.
BedragMonetaire waarde van de verstrekte kortingen.
K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Maandelijkse omzet

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over kortingen en correcties

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Geconsolideerd overzicht kortingen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Arbeidsrapport

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.