Lightspeed-K Over combo's

Lightspeed-K Over combo's

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Met combo's kunnen klanten meerdere items bestellen voor een vaste prijs. Ze kunnen vooraf ingestelde items of groepen items bevatten waaruit klanten kunnen kiezen. Alle items die in een combo worden gebruikt, moeten in de backoffice worden aangemaakt voordat ze aan de combo worden toegevoegd. Combo's kunnen worden gebruikt om items in combinatie te verkopen voor een lagere prijs dan wanneer ze afzonderlijk worden gekocht, om klanten aan te moedigen meer te bestellen dan ze oorspronkelijk van plan waren. Hieronder zie je voorbeelden van combo's.

Een combo heeft de structuur Combo > Itemgroep(en) > Item(s):
Een combo heeft een eigen SKU en bestaat uit een of meerdere groepen (elke groep heeft een eigen SKU en kan verschillende instellingen hebben: gedwongen gangen, gedwongen prijs, aantal te selecteren items enz.) Groepen (bijv.: sandwiches en milkshakes) bestaan uit individuele items (bijv.: bananenmilkshake, aardbeienmilkshake enz.).

Items moeten deel uitmaken van een groep om in een combo op de POS te worden weergegeven.



Hier zijn enkele voorbeelden van hoe combo's eruit kunnen zien:

1e voorbeeld: aanbiedingsmenu

  • Broodje met shake-aanbieding (combo):
    • Broodjes (itemgroep):
      • Broodje kip, broodje ei of broodje groente (items).
    • Milkshakes (itemgroep):
      • Bananenmilkshake, salted caramel-milkshake of aardbeien-milkshake (items).

2e voorbeeld: drankje met ingrediëntenopties

  • Gin-tonic (combo):
    • Gins (itemgroep):
      • Bombay Sapphire, Gordons, Hendricks of Tanqueray (items).
    • Tonics (itemgroep):
      • Tonic Mediterranea, Tonic Grapefruit of Tonic Aromatic (items).

3e voorbeeld: drank met maatopties

  • Wijn (combo):
    • Witte wijn (itemgroep):
      • Fles witte wijn of glas witte wijn (items).

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Combo's wijzigen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Combo's aanmaken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Itemlijsten van combo's bewerken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Verklarende woordenlijst

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Lightspeed Delivery configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.