Lightspeed-L Accountinstellingen aanpassen
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Accountinstellingen aanpassen
In dit artikel
Instellingen
Account
Pas accountgegevens aan van de Instellingen- en Accountpagina‘s op de Order Ahead Manager.
Instellingen
De Instellingenpagina is een pagina waar u de naam van uw bedrijf kunt aanpassen en u verbinding met Stripe-betalingen kunt instellen (of verifiëren). Om instellingen aan te passen:
- Navigeer vanuit de Order Ahead Manager naar de Instellingenpagina in het linkermenu.
- Bedrijfsinformatie refereert naar de naam van uw Order Ahead. Dit is hoe u klanten de naam van uw bedrijf zien en u online kunnen vinden. Om te bewerken, past u het tekstvak naast Bedrijfsnaam aan.
- Subdomein refereert naar de aangepaste naam die in uw Order Ahead-URL verschijnt. U kunt uw subdomein steeds veranderen, maar houd er rekening mee dat u dan ook overal uw URL zal moeten bijwerken waar ze met uw klanten is gedeeld.
- Configuratie betalingen refereert naar de status van uw verbinding met Stripe-betalingen. Wanneer u reeds verbonden bent, zult u een groene Verbonden-tag zien staan onder Configuratie betalingen. Indien u nog geen account bij Stripe hebt ingesteld, zult u en grijze Niet verbonden-tag zien staan. Tik op de knop Verbinden met Stripe om de betalingen in te stellen.
Raadpleeg voor meer informatie over het instellen van betalingen met Order Ahead Betalingen instellen met Stripe.
Account
De Accountpagina is waar u het wachtwoord van uw Order Ahead Manager kunt wijzigen. Om uw wachtwoord te wijzigen:
- Navigeer vanuit de Order Ahead Manager naar de Accountpagina in het linkermenu.
- Voer in het veld naast Huidig wachtwoord uw huidige wachtwoord in waarmee u inlogt.
- Voer in het veld naast Nieuw wachtwoord een nieuw wachtwoord in om in te loggen.
- Voer in het veld naast Wachtwoord bevestigen het nieuwe wachtwoord nogmaals in.
Wat nu?
- Vergeet zeker niet om verbinding te maken met Stripe voor de verwerking van betalingen als u nog bezig bent met instellen. Raadpleeg Betalingen met Stripe instellen voor meer informatie.
- Stel gepaste locaties, openingstijden en bestellingsinformatie in vanuit uw Order Ahead-web-app. Raadpleeg Locaties en openingstijden bewerken voor meer informatie.
- Voeg een aangepast(e) logo, banner en kleurenschema toe aan uw Order Ahead-web-app. Raadpleeg Een logo of banner toevoegen voor meer informatie.
- Nadat uw account helemaal klaar is, is het tijd om reclame te maken over online bestellen bij uw restaurant. Raadpleeg Order Ahead online delen voor meer informatie.
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Related Articles
Lightspeed-L De zelfbestel-app aanpassen
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Over Order Ahead
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Locatie-informatie bewerken
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Instellingen
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Loyaliteitspunten importeren
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.