Lightspeed-L App-instellingen
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Onder app-instellingen vind je opties die gerelateerd zijn aan de functionaliteit in Restaurant POS.
Toegang tot app-instellingen
- Klik in Restaurant Manager op Instellingen in het menu links.
- Selecteer App-instellingen.
- Selecteer de gewenste instellingen en klik op Opslaan.
Beschikbare instellingen
ALGEMENE APP-INSTELLINGEN | Pas algemene Restaurant POS-instellingen aan. - Indicatie tijdsduur inactiviteit tafel: als een tafel inactief is gedurende de hier ingestelde tijd, verschijnt er een timersymbool op het scherm Tafels. Zo wordt er aangegeven dat er aandacht aan deze tafel moet worden besteed.
- Manager automatisch inloggen: hiermee wordt automatisch inloggen in Restaurant Manager ingeschakeld wanneer Restaurant Manager wordt geopend binnen Restaurant POS.
- Kortingen worden niet op servicekosten toegepast: hiermee worden de servicekosten berekend met de oorspronkelijke prijs van de bestelling en worden eventuele kortingen buiten beschouwing gelaten.
- De tafeleigenaar (de gebruiker die de tafel heeft aangemaakt, tenzij de tafel is overgedragen aan een andere gebruiker) krijgt alle fooien
- De tafeleigenaar (de gebruiker die de tafel heeft aangemaakt, tenzij de tafel is overgedragen aan een andere gebruiker) krijgt alle betalingen
|
POP-UPS | - Afhaalpop-up inschakelen: er verschijnt een venster voor het selecteren van een klant en afhaaltijd wanneer je op een tafel voor meenemen of leveren tikt.
- Pop-up aantal klanten inschakelen: wanneer dit is ingeschakeld, verschijnt er een pop-up waarin wordt gevraagd naar het aantal klanten op het moment dat er een nieuwe tafel wordt geopend.
- Pop-up aantal klanten uitschakelen voor bar-tafels
- Pop-up aantal klanten uitschakelen voor tafels op rekening
|
AFRONDINGEN PRIJZEN | Bepaal hoeveel decimalen er voor subtotalen op kastickets worden weergegeven. - Nauwkeurigheid subtotaal prijs
- Nauwkeurigheid totale prijs kasticket
|
INSTELLINGEN TOETSENBORD | Pas de toetsenbordlay-out van de app aan voor het selecteren van PLU‘s. |
ANNULERINGSREDENEN | Voeg een annuleringsreden toe of een toelichting die een POS-gebruiker moet opgeven voor geannuleerde bestellingen. Annuleringsredenen zijn een hulpmiddel voor voorraadbeheer en stellen beperkingen in voor wanneer een bestelling geannuleerd kan worden. Een POS-gebruiker met toestemming om te annuleren kan een vooraf opgestelde reden kiezen of een aangepaste reactie indienen (wanneer aangepaste reacties zijn ingeschakeld). Standaard annuleringsredenen omvatten: - Entertainment
- Gratis
- Personeel
- Verspilling
- Voedselproeverij
- Niet klaargemaakt
- Tafel zoekgeraakt
In deze sectie kun je ook de instelling Voorraad terugzetten toepassen op sommige annuleringsredenen (zoals wanneer een bestelling niet is klaargemaakt). |
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Related Articles
Lightspeed-L Menu-instellingen
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L CFD App-instellingen
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Omtrent uw instellingen
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Restaurant POS instellingen
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L FDM-instellingen
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.