Lightspeed-L Een gefinaliseerd kasticket nietig maken

Lightspeed-L Een gefinaliseerd kasticket nietig maken

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Een gefinaliseerd kasticket nietig maken

Als een kasticket is gefinaliseerd met belasting toegepast en een btw-ticket aangemaakt en geprint werd, kunt u een rekening nog terugbetalen met de betaalmethode 'Kasticket nietig maken'. Voor meer informatie over het aanmaken van dit type betaalmethode in Restaurant Manager kunt u het artikel Een betalingstype toevoegen raadplegen.

OPMERKING: Voor Belgische FDM-gebruikers is dit de enige manier om een gefinaliseerde bestelling terug te betalen of aan te passen.

  1. Heropen het kasticket dat u wilt terugbetalen. U kunt een kasticket heropenen tot maximaal een week nadat het was gefinaliseerd. Zie Een gefinaliseerd kasticket openen voor meer informatie.
  2. Tik in het Bestellingscherm in Restaurant POS op het pictogram Betalen.
  3. Tik op de betaalmethode Kasticket nietig maken.
  4. Als de rekening opgesplitst was, zullen alle opgesplitste bedragen terugbetaald worden. Dit print automatisch een terugbetalingsticket met het vorige bedrag in het negatief en annuleert het vorige btw-ticket.
  5. Indien van toepassing opent u de tafel en maakt u een nieuw kasticket aan door de bestelitems toe te voegen en de betaling te ontvangen.

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over bestellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een gefinaliseerd kasticket openen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen zoeken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen bewerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een transactie met Moneris IWL220 ongedaan maken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.