Log nadat u aan de slag bent gegaan in bij de Order Anywhere-backoffice om de klantgerichte bestelpagina's te configureren. Voer bedrijfsinformatie en openingstijden in, schakel online en persoonlijke betaalopties in, maak profielen aan voor afhaling- en hier opeten-bestellingen en personaliseer optionele instellingen voor bestellingen en de weergave.
Zodra de configuratie voltooid is, kunt u van Order Anywhere gebruik gaan maken om online bestellingen te accepteren, verwerken en beheren.
Ga naar deze artikelen voor meer informatie over de configuratie van Order Anywhere:
- Bij Order Anywhere inloggen: log in bij de Order Anywhere-backoffice om de in dit artikel genoemde onderwerpen te configureren en beheren.
- Bedrijfsinformatie en openingstijden invoeren: voer de naam, contactgegevens, adres en sociale media-links van uw restaurant in om deze aan de klantgerichte Order Anywhere-pagina's toe te voegen. Stel openingstijden in om te bepalen wanneer klanten bestellingen kunnen plaatsen.
- Online en betalingen in het restaurant inschakelen: zorg dat uw klanten voor bestellingen kunnen betalen die via Order Anywhere geplaatst zijn.
- Profielen aanmaken: met profielen wordt bepaald of klanten bestellingen kunnen plaatsen voor afhaling en hier opeten, of alleen het menu kunnen bekijken en geen mogelijkheid tot online bestellen hebben. Configureer ten minste één profiel om toe te staan dat klanten Order Anywhere gebruiken.
- Bestel- en weergave-instellingen personaliseren: configureer optionele bestel- en weergave-instellingen om een gemiddelde bereidingstijd en aangepaste afbeelding aan bestelpagina's toe te voegen.