Lightspeed-L Verhoogde toelatingen gebruiken

Lightspeed-L Verhoogde toelatingen gebruiken

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Verhoogde toelatingen gebruiken

De functie Verhoogde toelatingen is een handige manier om een gebruiker tijdelijk toegang te verlenen tot een bestelactie die hij/zij anders niet zou kunnen doen. U kunt deze functie op de POS gebruiken door een combinatie van gebruikersrollen en een POS-apparaatinstelling in te schakelen vanuit Restaurant Manager.

Zie Verhoogde toelatingen instellen voor meer informatie over het instellen van deze functie voor bepaalde gebruikers.

 

Verhoogde toelatingen gebruiken

  1. Log in op Restaurant POS als een gebruiker zonder Verhoogde toelatingen toestaan ingeschakeld.
  2. Open op het Bestelscherm het menu Itemopties voor een bestelitem (zie voor meer informatie Bestelitems bewerken).
  3. Selecteer een actie waarvoor u geen toestemming heeft om deze uit te voeren, aangegeven met een vergrendelingspictogram.

  4. Er verschijnt een pop-up met Verificatie vereist. Om verder te gaan, moet een gebruiker met de ingeschakelde gebruikersrol Verhoogde toelatingen toestaan zijn PIN-code invoeren.

  5. Ga verder met het uitvoeren van de actie zoals gewoonlijk.

Elevated_permissions.png


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 

    • Related Articles

    • Lightspeed-L Verhoogde toelatingen instellen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikersrollen toewijzen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Tabs en accounts aanmaken voor klanten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L In- en uitklokken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers bewerken en wissen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.