2-regelige klantendisplay

2-regelige klantendisplay

Met de 2-regelige klantendisplayfunctie kan de klantendisplay DM-D30 / DM-D110 / DM-D210 van de Epson-klant ook worden gebruikt in een afrekenmodus als alternatief voor een iPad. Dit scherm is compatibel met de Epson TM-M30-printer en ondersteunt het ESC-POS-protocol.

Configuratie en instelling

De functie kan worden geactiveerd in de GASTROFIX-cloud onder het menu-item Instellingen> Bewerkingen> Functies. Om dit te doen, moet het selectievakje van de functie (1) worden geactiveerd door te klikken en te bewaren via de knop Opslaan (2):

Untitled-1.png

Nadat de functie is geactiveerd, kan de configuratie worden gemaakt onder Restaurant> Instellingen. In de instellingen kunnen vier displayteksten worden aangepast, die op bepaalde tijden op het display worden weergegeven:

Knipsel.PNG

 

Niet ingelogd: tekst die wordt weergegeven als er geen medewerker bij de kassa is aangemeld.

Time-out tekst: tekst die wordt weergegeven wanneer een medewerker is aangemeld maar er geen bestelling of verkoop is gemaakt.

Totaal tekst: tekst die wordt weergegeven nadat op "bestelling" is gedrukt en de klant moet betalen. Op de tweede regel van het display wordt het te betalen bedrag weergegeven.

Tekst wisselgeld: tekst die wordt weergegeven zolang het scherm "Volgende klant" op de app wordt weergegeven. Het wisselgeld wordt weergegeven op de tweede regel.

 

Nadat de gewenste tekst in de velden is ingevoerd, kan de invoer worden opgeslagen via de knop Opslaan.

2018-02-02-12-29-03.jpg

 

In de laatste stap moet de iPad worden ingesteld als de bron voor het weergeven van de klantdisplay. Deze instelling kan worden gemaakt onder Hardware> Apparaten> Apparaatinstellingen.

Capture.png

 

Onder de categorie Screensaver & Klantendisplay bevindt zich de optie Klantendisplay bron, die standaard is ingesteld op "Nee". Om ervoor te zorgen dat de weergegeven gegevens van het apparaat naar het klantendisplay worden verzonden, moet deze optie op "Ja" worden ingesteld en de instelling worden opgeslagen.

 

Knipsel.PNG

 

Om de nieuwe instellingen te accepteren, moeten de stamgegevens in het Gastrofix kassa systeem worden geladen.

Naast de vier voorgedefinieerde teksten worden de bestelde artikelen tijdens een bestelling op het klantendisplay weergegeven:

OrderedArticle.png

 

In de eerste regel wordt de naam van het artikel weergegeven. De tweede regel geeft het aantal artikelen en de totale prijs van het artikel weer.

    • Related Articles

    • iPad als klantendisplay

      Met Gastrofix kunt u een extra apparaat als klantendisplay integreren in de checkout modus. Hierdoor kunnen uw klanten informatie bekijken over de bestelling en betaling die is uitgevoerd.   Weergave van de klantendisplay Standaardmodus       Compact ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.