iPad als klantendisplay

iPad als klantendisplay

Met Gastrofix kunt u een extra apparaat als klantendisplay integreren in de checkout modus.

Hierdoor kunnen uw klanten informatie bekijken over de bestelling en betaling die is uitgevoerd.

 

Weergave van de klantendisplay

Standaardmodus

 

 Hardware-Ger_te-Kundendisplay-Standard2.png

 

Compact modus

 

Hardware-Ger_te-Kundendisplay-Kompakt2.PNG

 

Klantendisplay inrichten

Een klantendisplay kan alleen in de checkout modus gebruikt worden en moet worden toegewezen aan een kassa. Als u de kassa in restaurant modus gebruikt zal u de instellingen moeten aanpassen naar checkout.

Als u al in de checkout modus werkt kunt u een ander apparaat toevoegen als klantendisplay. Ga in de gastrofix cloud naar "Restaurant > Hardware > Apparaten

 Knipsel.PNG

 

 Selecteer uw hoofdkassa / masterapparaat (gemarkeerd met een ster ) en klik op het bewerkpictogram . In de volgende weergave scrolt u naar het punt "Screensaver & Klantendisplay"

Knipsel.PNG

 Selecteer nu "Klantendisplay bron"JA sla deze instelling op.

Ga vervolgens terug naar de vorige weergave en selecteer het pictogram bewerken op de klantendisplay (gemarkeerd met een punt ). Scrol nu opnieuw naar het punt "Screensaver & Klantendisplay"

Knipsel.PNG

 Selecteer nu "Klantendisplay" - JA en sla deze instelling op.

 De compacte mode is een alternatieve variant van de klantdisplay en kan optioneel worden geactiveerd.

 

Nadat u alle instellingen hebt gemaakt kunt u de stamgegevens laden naar uw kassa. Na het laden van de stamgegevens start u de Gastrofix app opnieuw op op beide apparaten.

    • Related Articles

    • 2-regelige klantendisplay

      Met de 2-regelige klantendisplayfunctie kan de klantendisplay DM-D30 / DM-D110 / DM-D210 van de Epson-klant ook worden gebruikt in een afrekenmodus als alternatief voor een iPad. Dit scherm is compatibel met de Epson TM-M30-printer en ondersteunt het ...
    • Wat gebeurt er als ik een iPad of iPod verlies?

      Geen probleem! Door de (uitschakelbare) backup/ synchronisatie met de cloud en uw andere apparaten blijven al uw gegevens op de seconde precies behouden. Uw apparaten communiceren binnen uw kassanetwerk altijd met elkaar, waardoor u met een ...
    • Bluetooth inschakelen op uw iPad

      U kunt bluetooth op uw iPad op twee verschillende manieren inschakelen. De makkelijkste manier is door vanuit de boven rechter hoek van het scherm naar onder te swipen. Hierdoor verschijnt er een scherm met extra instellingen. In dit scherm klikt u ...
    • IP-adres van mijn iPad achterhalen

      Om het IP-adres op uw iPad te achterhalen volgt u de volgende stappen: Ga naar instellingen op uw iPad en selecteer WiFi (of indien uw iPad bekabeld op het netwerk is aangesloten "Ethernet"). Controleer hier of u met het juiste WiFi netwerk verbonden ...
    • Aanbevolen basis opstelling

      Voor een succesvolle start met het iPad kassasysteem van GASTROFIX is de onderstaande basis opstelling aanbevolen: iPad als vaste kassa Epson printer Met deze hardware bent u klaar voor een volwaardig kassasysteem. U kunt bestellingen plaatsen, ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.