Wat gebeurt er als ik een iPad of iPod verlies?

Wat gebeurt er als ik een iPad of iPod verlies?

Geen probleem!
Door de (uitschakelbare) backup/ synchronisatie met de cloud en uw andere apparaten blijven al uw gegevens op de seconde precies behouden. Uw apparaten communiceren binnen uw kassanetwerk altijd met elkaar, waardoor u met een nieuw apparaat direct toegang weer toegang heeft tot uw tafels, bestellingen en transacties.

Wanneer een apparaat wordt gestolen kunt u deze middels uw Apple ID eenvoudig online blokkeren en ontoegankelijk maken.
Zelfs zonder deze actie zijn uw kassagegevens voor onbevoegden niet toegankelijk. UW gegevens worden altijd gecodeerd opgeslagen en zijn enkel met uw inloggegevens beschikbaar.
In uw Cloud-Backoffice kunt u daarnaast altijd individuele apparaten blokkeren en verwijderen.

 

    • Related Articles

    • iPad als klantendisplay

      Met Gastrofix kunt u een extra apparaat als klantendisplay integreren in de checkout modus. Hierdoor kunnen uw klanten informatie bekijken over de bestelling en betaling die is uitgevoerd.   Weergave van de klantendisplay Standaardmodus       Compact ...
    • Wat gebeurt er wanneer de techniek me in de steek laat?

      Hardware: Wanneer uw hardware u in de steek laat heeft u de mogelijkheid om rechtstreeks via ons nieuwe hardware te bestellen. Wanneer u direct nieuw hardware nodig heeft, kunt u deze ook zelf bij uw lokale Apple Store of electronica zaak aanschaffen ...
    • Bluetooth inschakelen op uw iPad

      U kunt bluetooth op uw iPad op twee verschillende manieren inschakelen. De makkelijkste manier is door vanuit de boven rechter hoek van het scherm naar onder te swipen. Hierdoor verschijnt er een scherm met extra instellingen. In dit scherm klikt u ...
    • Er verschijnt een rood wolkje op mijn kassa

      Wanneer er een internet probleem optreedt en de de kassa geen verbinding kan maken met de Cloud-Backoffice verschijnt er een rood wolkje op het scherm van de kassa. Doorgaans treedt dit op bij een (tijdelijke) internet storing van uw provider. ...
    • Wat kan ik met de waardebonmodule?

      Leer uw gasten nog beter kennen en verhoog uw omzet. Met onze klantenbindingsmodule, met waardebonbeheer, gaat dat wel heel erg makkelijk!   Waardebonbeheer Waardebonnen zijn een efficiënt hulpmiddel om te zorgen dat uw gasten u vaker bezoeken en om ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.