Wat gebeurt er wanneer de techniek me in de steek laat?
Hardware:
Wanneer uw hardware u in de steek laat heeft u de mogelijkheid om rechtstreeks via ons nieuwe hardware te bestellen. Wanneer u direct nieuw hardware nodig heeft, kunt u deze ook zelf bij uw lokale Apple Store of electronica zaak aanschaffen of uw defecte hardware laten repareren/ omruilen.
Wij helpen u graag verder om uw nieuwe apparaat binnen uw bedrijf aan te melden.
Software:
Wij kunnen > 95% van alle problemen binnen slechts enkele minuten via de telefoon en online met u oplossen. Wanneer dit een enkele keer niet mogelijk is, zorgen wij dat ook dan een oplossing voor uw probleem wordt gevonden.
Related Articles
Wat gebeurt er als ik een iPad of iPod verlies?
Geen probleem! Door de (uitschakelbare) backup/ synchronisatie met de cloud en uw andere apparaten blijven al uw gegevens op de seconde precies behouden. Uw apparaten communiceren binnen uw kassanetwerk altijd met elkaar, waardoor u met een ...
Wat kan ik met de klantenbinding module?
Verhoog uw omzet en leer uw gasten beter kennen. Met onze klantenbindingsmodule, met waardebonbeheer, gaat dat wel heel erg makkelijk! Debiteurbeheer Met de debiteurmodule volgt u de bestedingen van uw debiteuren en boekt u transacties en ...
Er verschijnt een rood wolkje op mijn kassa
Wanneer er een internet probleem optreedt en de de kassa geen verbinding kan maken met de Cloud-Backoffice verschijnt er een rood wolkje op het scherm van de kassa. Doorgaans treedt dit op bij een (tijdelijke) internet storing van uw provider. ...
De invoergrid
De invoergrid wordt gebruikt voor het invoeren van producten, wijzigen van prijzen, hoofdgroepen en bij de vele andere functies en opties van de GASTROFIX Cloud. Omdat u de invoergrid op veel plaatsen in de Cloud wordt gebruikt is het aan te bevelen ...
Wat kan ik met de waardebonmodule?
Leer uw gasten nog beter kennen en verhoog uw omzet. Met onze klantenbindingsmodule, met waardebonbeheer, gaat dat wel heel erg makkelijk! Waardebonbeheer Waardebonnen zijn een efficiënt hulpmiddel om te zorgen dat uw gasten u vaker bezoeken en om ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.