Wat kan ik met de klantenbinding module?

Wat kan ik met de klantenbinding module?

Verhoog uw omzet en leer uw gasten beter kennen. Met onze klantenbindingsmodule, met waardebonbeheer, gaat dat wel heel erg makkelijk!

 

Debiteurbeheer

Met de debiteurmodule volgt u de bestedingen van uw debiteuren en boekt u transacties en bestellingen eenvoudig op naam weg. 
een opverzicht van de mogelijkheden:

  • Debiteur rekeningen (stuur facturen op een later tijdstip, met een druk op de knop vanuit uw backoffice, of met een boekhoudkoppeling rechtstreeks vanuit uw boekhoudpakket)
  • Gastgegevens tracken (gegevens van uw gasten worden bij elke transactie opgeslagen)
  • Kortingskaarten (procentueel of een vast bedrag per bestelling)
  • Waardebonnen/ waardebonuitgifte

De Gastrofix App beschikt over een optionele (tegen meerprijs) klantenmodule. Deze module maakt het mogelijk om uw klantengegevens te beheren en uw klantbestedingen bij te houden.

Functionaliteiten

  • De klantenmodule staat op al uw apparaten tot uw beschikking;
  • U kunt uw klanten filliaaloverschreidend aanmaken en beheren;
  • Klantenkaarten, kortings- en waardebonnen kunnen in de app gescant worden;
  • Uw klanten kunnen op verschillende velden (naam, klantnummer, telefoonnummer en adres) opgezocht worden;
  • Filiaal geschikt met centrale database in de cloud;
  • Zowel in de checkout mode alsook in de tafelversie te gebruiken.

 

gastrofix-customer-card.png
Probeer het zelf!

Scan de QR-code op deze klantenkaart in de Demo app uit de Apple App Store.

 

 

 

Klantenmodule

Het uitgangspunt van alle klantenbindingsopties is de klantendatabase. Alle klantgegevens worden in de cloud samengevoegd en staan bij alle gekoppelde filialen tot uw beschikking. 

Wijzigingen welke u bij één filiaal doorvoert worden automatisch gesychroniseerd met alle andere filialen. De klantendatabase functioneert ook lokaal, zonder internetverbindinding.
De gegevens worden lokaal opgeslagen, wanneer de internetverbinding hersteld is worden de gegevens automatisch gesynchroniseerd.

De volgende gegevens kunnen aan een klant worden gekoppeld:

  • Klantnummer
  • Klantengroep
  • Bedrijf
  • Functie
  • Aanhef
  • Titel
  • Voornaam
  • Achternaam
  • Verjaardag
  • Geslacht (man, vrouw, onbekend)


En een ongelimiteerd aantal:

  • Adressen
  • Telefoonnummers
  • E-Mail adressen
  • Websites
  • Sociale Netwerken

Let op: Uw klanten zijn ongelimteerd kredietwaardig en kunnen een onbeperkt aantal rekeningen in de debiteurmode laten boeken.

    • Related Articles

    • Wat kan ik met de waardebonmodule?

      Leer uw gasten nog beter kennen en verhoog uw omzet. Met onze klantenbindingsmodule, met waardebonbeheer, gaat dat wel heel erg makkelijk!   Waardebonbeheer Waardebonnen zijn een efficiënt hulpmiddel om te zorgen dat uw gasten u vaker bezoeken en om ...
    • Kan geen verbinding maken met de hoofdkassa (Master)

      Wanneer uw apparaten geen verbinding krijgen met de hoofdkassa (master) kan dit verschillende oorzaken hebben. 1. De hoofdkassa of de slave kassa is met een ander WiFi netwerk verbonden. Controleer of de iPad/ iPod met het kassanetwerk is verbonden. ...
    • Kan ik mijn Miura lezer ook op andere apparaten gebruiken?

      Ja, u kunt de Miura lezer ook op andere apparaten gebruiken, zolang u de GASTROFIX app maar gebruikt. De lezer kan echter enkel met uw account worden gebruikt. Verzeker u dat u bent ingelogd met de correcte gebruikersaccount en dat de lezer middels ...
    • Werken met de rapportages

      Rapportages zijn een esentieel onderdeel bij ieder bedrijf. Hiervoor beschikt de Gastrofix Cloud over een grote verscheidenheid aan rapportages met verschillende filtermogelijkheden. U kunt transacties, omzetten en meldingen uit de app analyseren en ...
    • Hoe kan ik medewerkers automatisch laten uitloggen?

      U kunt op uw kassa medewerkers na een korte periode automatisch laten uitloggen, om zo te triggeren dat uw medewerkers op hun eigen persoonlijke code werken. Dit kan door in de backoffice onder Instellingen > Hardware > Apparaten bij het gewenste ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.