Kan ik mijn Miura lezer ook op andere apparaten gebruiken?

Kan ik mijn Miura lezer ook op andere apparaten gebruiken?

Ja, u kunt de Miura lezer ook op andere apparaten gebruiken, zolang u de GASTROFIX app maar gebruikt. De lezer kan echter enkel met uw account worden gebruikt.

Verzeker u dat u bent ingelogd met de correcte gebruikersaccount en dat de lezer middels bluetooth is verbonden.

U kunt de lezer niet gelijktijdig op meerdere apparaten gebruiken

 

    • Related Articles

    • Ik gebruik de Miura lezer op meerdere apparaten, maar heb regelmatig verbindingsproblemen

      Het kan voorkomen dat uw apparaat aangeeft dat de kaartlezer middels bluetooth is verbonden, maar dat de verbinding met het apparaat reeds is verbroken. Verwijder in dit geval de bluetooth koppeling onder de instellingen van uw iPad (Instellingen > ...
    • Hoe kan ik medewerkers automatisch laten uitloggen?

      U kunt op uw kassa medewerkers na een korte periode automatisch laten uitloggen, om zo te triggeren dat uw medewerkers op hun eigen persoonlijke code werken. Dit kan door in de backoffice onder Instellingen > Hardware > Apparaten bij het gewenste ...
    • Miura M010 koppelen

      De Miura M010 is de standaard betaalterminal voor het gebruik van betalingen via Magnius en Concardis Optipay. Om dit apparaat met uw kassa te gebruiken dient u deze eenmalig met uw iPad/ iPod te koppelen. Start de Miura kaartlezer op wacht totdat ...
    • Wat kan ik met de klantenbinding module?

      Verhoog uw omzet en leer uw gasten beter kennen. Met onze klantenbindingsmodule, met waardebonbeheer, gaat dat wel heel erg makkelijk!   Debiteurbeheer Met de debiteurmodule volgt u de bestedingen van uw debiteuren en boekt u transacties en ...
    • Waar kan ik mijn facturen terugvinden?

      Uw facturen worden automatisch aan het einde van iedere maand per e-mail aan u verzonden. Mocht u deze e-mail niet terug kunnen vinden of wanneer u een kopie van uw factuur wensen vindt u deze ook terug in uw backoffice onder het menu "Restaurant > ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.