Ik gebruik de Miura lezer op meerdere apparaten, maar heb regelmatig verbindingsproblemen

Ik gebruik de Miura lezer op meerdere apparaten, maar heb regelmatig verbindingsproblemen

Het kan voorkomen dat uw apparaat aangeeft dat de kaartlezer middels bluetooth is verbonden, maar dat de verbinding met het apparaat reeds is verbroken.


Verwijder in dit geval de bluetooth koppeling onder de instellingen van uw iPad (Instellingen > Bluetooth > Miura XXX > Vergeet dit apparaat). Vervolgens kunt u de kaartlezer opnieuw koppelen.

    • Related Articles

    • Kan ik mijn Miura lezer ook op andere apparaten gebruiken?

      Ja, u kunt de Miura lezer ook op andere apparaten gebruiken, zolang u de GASTROFIX app maar gebruikt. De lezer kan echter enkel met uw account worden gebruikt. Verzeker u dat u bent ingelogd met de correcte gebruikersaccount en dat de lezer middels ...
    • Miura M010 koppelen

      De Miura M010 is de standaard betaalterminal voor het gebruik van betalingen via Magnius en Concardis Optipay. Om dit apparaat met uw kassa te gebruiken dient u deze eenmalig met uw iPad/ iPod te koppelen. Start de Miura kaartlezer op wacht totdat ...
    • Apparaten beheren

      Onder het menu "Hardware" vindt u al uw apparaten (iPads, iPods, etc.), printers en bonlayouts terug. Apparaten Hier vindt u alle geregistreerde apparaten (iPads, iPods & iPhone's) en kunt u diverse aanpassingen doorvoeren.  Met de button + ...
    • Wat kan ik met de klantenbinding module?

      Verhoog uw omzet en leer uw gasten beter kennen. Met onze klantenbindingsmodule, met waardebonbeheer, gaat dat wel heel erg makkelijk!   Debiteurbeheer Met de debiteurmodule volgt u de bestedingen van uw debiteuren en boekt u transacties en ...
    • Hoe haal ik de kassagegevens (restaurant gegevens) op de kassa op?

      Wanneer u in de backoffice wijzigingen doorvoert op producten, medewerkers, plattegronden, etc. worden deze wijzigingen niet automatisch zichtbaar op uw kassa. Hierdoor kunt u uw menukaarten alvast vooraf voorbereiden en deze op een later moment op ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.