Onder het menu "Hardware" vindt u al uw apparaten (iPads, iPods, etc.), printers en bonlayouts terug.
Apparaten
Hier vindt u alle geregistreerde apparaten (iPads, iPods & iPhone's) en kunt u diverse aanpassingen doorvoeren.
Met de button + Registreer apparaat kunt u een QR-code laten genereren, welke u met de GASTROFIX App kunt scannen, om zo eenvoudig en snel een nieuw apparaat te koppelen.
Onder het apparaat type kunt u aangeven of het apparaat een iPad, iPhone of iPod betreft. Deze instelling wordt normaliter automatisch ingesteld.
Bij de kolom naam kunt u het apparaat een naam geven. Wij adviseren om de hoofdkassa altijd het woord "Hoofdkassa" of "Master" mee te geven.
De kassa start altijd op met een voorgedefinieerde medewerker, deze kunt u hier aangeven. Deze medewerker wordt standaard ingelogd wanneer de App start, zonder dat hiervoor een PIN-code wordt gevraagd.
Wij adviseren u om de standaard gebruiker "SVP Inloggen" welke geen rechten heeft om op uw kassa te werken te gebruiken, zodat iedereen wordt getriggert om op zijn of haar eigen code te werken.
Wanneer u gebruik maakt van verschillende kostenplaatsen kunt u het apparaat hier aan een kostenplaats toewijzen.
Wanneer uw apparaat in Check-Out mode werkt wordt hier een vaste tafel toegewezen.
Het IP-adres van de hoofdkassa (Master) dient altijd statisch ingesteld te worden, zodat deze niet kan wijzigen. U kunt hier controleren of alle adressen binnen hetzelfde netwerk vallen.
De App versie van uw apparaten wordt hier weergegeven. De versies van alle App's dienen identiek te zijn, daar deze anders niet met elkaar kunnen werken.
In deze laatste kolom vindt u de volgende actie buttons:
Het ster symbool geeft de hoofdkassa/ master aan
/ Deze symbolen geven de status van het apparaat aan (actief/ niet actief)
Met deze button opent u een nieuwe pagina met extra apparaatinstellingen
Hiermee verwijderd u het apparaat uit uw bedrijf