Hoe haal ik de kassagegevens (restaurant gegevens) op de kassa op?

Hoe haal ik de kassagegevens (restaurant gegevens) op de kassa op?

Wanneer u in de backoffice wijzigingen doorvoert op producten, medewerkers, plattegronden, etc. worden deze wijzigingen niet automatisch zichtbaar op uw kassa.

Hierdoor kunt u uw menukaarten alvast vooraf voorbereiden en deze op een later moment op de kassa doorvoeren.

Het doorsturen van de kassagegevens kan op twee manieren:

Pushen van de gegevens via de Cloud backoffice

Onder het menupunt "Master-Data > Producten" vindt u de knop "Push wijzigingen". Wannee ru op deze knop drukt worden alle wijzigingen binnen enkele minuten met de kassa gesynchoniseerd.
Middels deze methode kunt u uw wijzigingen vanaf iedere locatie naar uw kassa's doorsturen.

push-gegevens.png 

Kassagegevens laden vanaf de hoofdkassa

Op de hoofdkassa vindt u onder "Admin > Werkdag" de optie "Kassagegevens laden".
Wanneer u op deze knop drukt worden alle wijzigingen met de Cloud backoffice gesynchroniseerd en zijn deze direct zichtbaar op de kassa.

kassagegevens-laden.gif

    • Related Articles

    • Hoe veilig zijn mijn gegevens?

      Uw gegevens worden bij ons meerdere malen veilig opgeslagen: Alle apparaten binnen een bedrijf synchroniseren binnen milliseconden met elkaar. Heeft u bijvoorbeeld drie handterminals en twee vaste iPads, dan zijn uw gegevens ten aller tijden vijf ...
    • In- en uitklokken op de kassa

      Na het instellen en inrichten van de tijdregistratie-module kunt u de tijdregistratie gebruiken op uw kassa.  U vindt de toegang tot de tijdregistratie in het instellingen-menu van de App. Het starten en/ of stoppen van de werktijd gebeurd middels de ...
    • Rapportages op uw kassa

        Onder het "Admin" menu kunt u ondermeer verschillende rapportages inzien en afdrukken.  Klik hiervoor op de "Admin"  knop, onderaan het scherm van uw kassa. Klik vervolgens op de knop "Rapporten" .  In de linker kolom vindt u een overzicht van alle ...
    • Admin sectie op uw kassa

      Op uw kassa kunt u onder het "Admin" menu  de onderstaande instellingen en extra opties openen: Algemene informatie over uw kassa Cloud en Netwerk Gastronomische Dag Logboek Printopdrachten Rekeningbeheer Klanten Tijdregistratie Support
    • Hoe kan ik medewerkers automatisch laten uitloggen?

      U kunt op uw kassa medewerkers na een korte periode automatisch laten uitloggen, om zo te triggeren dat uw medewerkers op hun eigen persoonlijke code werken. Dit kan door in de backoffice onder Instellingen > Hardware > Apparaten bij het gewenste ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.