In- en uitklokken op de kassa
Na het instellen en inrichten van de tijdregistratie-module kunt u de tijdregistratie gebruiken op uw kassa.
U vindt de toegang tot de tijdregistratie in het instellingen-menu van de App.
Het starten en/ of stoppen van de werktijd gebeurd middels de start en stop knoppen.
Nadat u op de start/ stop knop heeft gedrukt en hiermee de werktijd heeft gestart/ gestopt wordt automatisch een bevestiging met de starttijd (bij aanvang) of start- en eindtijd (bij uitklokken) en een kort tijdoverzicht van de actuele dienst getoond.
Pauzes en werkonderbrekingen
Bij pauzes en werkonderbrekingen kunnen uw medewerkers eenvoudig uitklokken en na de onderbreking weer inklokken.
Related Articles
Rapportages op uw kassa
Onder het "Admin" menu kunt u ondermeer verschillende rapportages inzien en afdrukken. Klik hiervoor op de "Admin" knop, onderaan het scherm van uw kassa. Klik vervolgens op de knop "Rapporten" . In de linker kolom vindt u een overzicht van alle ...
Admin sectie op uw kassa
Op uw kassa kunt u onder het "Admin" menu de onderstaande instellingen en extra opties openen: Algemene informatie over uw kassa Cloud en Netwerk Gastronomische Dag Logboek Printopdrachten Rekeningbeheer Klanten Tijdregistratie Support
Hoe haal ik de kassagegevens (restaurant gegevens) op de kassa op?
Wanneer u in de backoffice wijzigingen doorvoert op producten, medewerkers, plattegronden, etc. worden deze wijzigingen niet automatisch zichtbaar op uw kassa. Hierdoor kunt u uw menukaarten alvast vooraf voorbereiden en deze op een later moment op ...
Er verschijnt een rood wolkje op mijn kassa
Wanneer er een internet probleem optreedt en de de kassa geen verbinding kan maken met de Cloud-Backoffice verschijnt er een rood wolkje op het scherm van de kassa. Doorgaans treedt dit op bij een (tijdelijke) internet storing van uw provider. ...
Koppelen SumUp kaartlezer aan uw kassa
De laatste stap voor het gebruik van SumUp gekoppeld met uw GASTROFIX kassa bestaat uit het koppelen van de kaartlezer. Na het succesvol inloggen van SumUp zal de kassa automatisch naar kaartlezers zoeken. Zorg ervoor dat u bluetooth op uw iPad ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.