Er verschijnt een rood wolkje op mijn kassa

Er verschijnt een rood wolkje op mijn kassa

Wanneer er een internet probleem optreedt en de de kassa geen verbinding kan maken met de Cloud-Backoffice verschijnt er een rood wolkje op het scherm van de kassa.

Doorgaans treedt dit op bij een (tijdelijke) internet storing van uw provider.

Herstart de modem van uw internetaanbieder en de router van GASTROFIX.
Wanneer het probleem zich blijft voortdoen neemt u contact op met uw internet aanbieder.

 

    • Related Articles

    • Rapportages op uw kassa

        Onder het "Admin" menu kunt u ondermeer verschillende rapportages inzien en afdrukken.  Klik hiervoor op de "Admin"  knop, onderaan het scherm van uw kassa. Klik vervolgens op de knop "Rapporten" .  In de linker kolom vindt u een overzicht van alle ...
    • In- en uitklokken op de kassa

      Na het instellen en inrichten van de tijdregistratie-module kunt u de tijdregistratie gebruiken op uw kassa.  U vindt de toegang tot de tijdregistratie in het instellingen-menu van de App. Het starten en/ of stoppen van de werktijd gebeurd middels de ...
    • Koppelen SumUp kaartlezer aan uw kassa

      De laatste stap voor het gebruik van SumUp gekoppeld met uw GASTROFIX kassa bestaat uit het koppelen van de kaartlezer. Na het succesvol inloggen van SumUp zal de kassa automatisch naar kaartlezers zoeken. Zorg ervoor dat u bluetooth op uw iPad ...
    • Hoe haal ik de kassagegevens (restaurant gegevens) op de kassa op?

      Wanneer u in de backoffice wijzigingen doorvoert op producten, medewerkers, plattegronden, etc. worden deze wijzigingen niet automatisch zichtbaar op uw kassa. Hierdoor kunt u uw menukaarten alvast vooraf voorbereiden en deze op een later moment op ...
    • Admin sectie op uw kassa

      Op uw kassa kunt u onder het "Admin" menu  de onderstaande instellingen en extra opties openen: Algemene informatie over uw kassa Cloud en Netwerk Gastronomische Dag Logboek Printopdrachten Rekeningbeheer Klanten Tijdregistratie Support

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.