Hoe veilig zijn mijn gegevens?
Uw gegevens worden bij ons meerdere malen veilig opgeslagen: Alle apparaten binnen een bedrijf synchroniseren binnen milliseconden met elkaar. Heeft u bijvoorbeeld drie handterminals en twee vaste iPads, dan zijn uw gegevens ten aller tijden vijf keer identiek, op ieder apparaat beschikbaar.
Naast de lokale opslag op al uw apparaten worden uw gegevens met onze Cloud servers over internet gesynchroniseerd. Hier zijn alle opslagmedia dubbel (redundant) uitgevoerd.
Onze servers bevinden zich in Duitsland en worden volgens de zeer strenge Duitse en Europese regelgevingen nageleefd, zodat onbevoegden niet bij uw gegevens kunnen.
Uw kunt uw transactiegegevens op ieder gewenst moment als CSV, PDF of Excel bestand exporteren en deze desgewenst zelf ook bewaren.
Related Articles
Hoe haal ik de kassagegevens (restaurant gegevens) op de kassa op?
Wanneer u in de backoffice wijzigingen doorvoert op producten, medewerkers, plattegronden, etc. worden deze wijzigingen niet automatisch zichtbaar op uw kassa. Hierdoor kunt u uw menukaarten alvast vooraf voorbereiden en deze op een later moment op ...
Hoe kan ik producten aan mijn bestelscherm toevoegen?
Om een product of een groep aan het bestelscherm toe te voegen gaat u in de Cloud naar "Master Data > Bestelschermen". Hier kiest u achter het gewenste scherm (met juiste apparaat, bv. iPad of iPhone) voor de knop bewerken. Nu opent een nieuw scherm. ...
Mijn nieuw toegevoegde product is niet zichtbaar
U heeft een nieuw product middels de Cloud backoffice aan uw kassa toegevoegd, maar deze is (nog) niet op de kassa zichtbaar. Dit kan verschillende redenen hebben: Controleer of u de restaurant gegevens op de hoofdkassa heeft opgeladen. Wanneer u ...
Hoe werkt de EAN/ barcode integratie?
GASTROFIX ondersteund het gebruik van barcodes (zelfs meerdere EAN-codes per product zijn mogelijk) welke u met behulp van de interne camera of professioneel en snel met de Socket Mobile barcodescanner kunt scannen. De scanner functionaliteit maakt ...
Hoe ziet de financiële boeking eruit?
Er is gekozen voor een memoriaalboeking omdat Gastrofix op dit moment geen begin en eindstand van de kas toelaat. Het is bij de Twinfield koppeling nu wel mogelijk om een kasboeking te maken. De begin en eindsaldi zijn dan echter altijd 0. De boeking ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.