Hoe werkt de EAN/ barcode integratie?

Hoe werkt de EAN/ barcode integratie?

GASTROFIX ondersteund het gebruik van barcodes (zelfs meerdere EAN-codes per product zijn mogelijk) welke u met behulp van de interne camera of professioneel en snel met de Socket Mobile barcodescanner kunt scannen.

De scanner functionaliteit maakt het mogelijk om bar- en EAN codes te scannen, welke aan een product zijn toegewezen. Wanneer u een code scant welke niet vooraf is gedefineerd kunt u de prijs handmatig op de kassa invoeren,

Let op: het scannen van QR-codes met behulp van de interne camera is mogelijk vanaf de iPad Air en iPad mini. iPods/ iPhones bieden deze mogelijkheid helaas niet.

    • Related Articles

    • Uitbreiding van EAN / barcode ondersteuning

      Met de uitbreiding van de EAN-/ barcode ondersteuning is het mogelijk artikelen in de Gastrofix cloud te configureren, zodat EAN / Barcodes gegenereerd worden in het systeem en de producten scanbaar zijn voor de Gastrofix kassa. Voor het scannen van ...
    • Hoe werkt de Support en wie staan er voor mij klaar?

      Met GASTROFIX beschikt u niet enkel over een professionele kassaoplossing voor uw bedrijf, maar maakt u ook gebruik van een zeer uitgebreide support bij technische vragen en/ of uitdagingen. U kunt ons support team bereiken op onze werktijden van: ...
    • Het activeren van de Zapper integratie

      Om betalingen met Zapper op uw kassa te activeren dient u de koppeling met Zapper eerst eenmalig in de cloud-backoffice te activeren. Dit kunt u doen in onder de restaurant-instellingen in uw backoffice (Setup > Restaurant > [Uw restaurant] > Opties ...
    • Hoe ziet de financiële boeking eruit?

      Er is gekozen voor een memoriaalboeking omdat Gastrofix op dit moment geen begin en eindstand van de kas toelaat. Het is bij de Twinfield koppeling nu wel mogelijk om een kasboeking te maken. De begin en eindsaldi zijn dan echter altijd 0. De boeking ...
    • EAN barcodes koppelen aan een product

      Om een code aan een product toe te wijzen opent u het menu “Master-Data > Producten” in de cloud. Vervolgens klikt u op het “Bewerken” icoon naast het product waaraan u de code wilt toewijzen. Hier kunt u een ongelimiteerd aantal product-codes ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.