Hoe werkt de Support en wie staan er voor mij klaar?

Hoe werkt de Support en wie staan er voor mij klaar?

Met GASTROFIX beschikt u niet enkel over een professionele kassaoplossing voor uw bedrijf, maar maakt u ook gebruik van een zeer uitgebreide support bij technische vragen en/ of uitdagingen.

U kunt ons support team bereiken op onze werktijden van:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 09:00u. tot 18:00 uur.

Daarnaast bieden wij u ook een 24/7 storingsdienst wanneer uw bedrijf een uitval, storing of dringend probleem heeft.

Wilt u een extra uitleg of een training? Wij helpen u graag telefonisch of tegen meerprijs ook bij u op locatie middels ons internationale dealer-netwerk.

U bereikt ons op het telefoonnummer: 085-401 7836 of per e-mail: support@gastrofix.nl.


    • Related Articles

    • Met wie en hoe neem ik contact op met GASTROFIX?

      U heeft nog geen GASTROFIX kassa en wilt graag met onze verkoopafdeling in contact komen? sales@gastrofix.nl Tel: 085-401 7836 ma.- vr.  9:00 tot 18:00 (met uitzondering van zon- en feestdagen) U heeft een kassa van GASTROFIX bestelt en wilt ons uw ...
    • Hoe ziet de financiële boeking eruit?

      Er is gekozen voor een memoriaalboeking omdat Gastrofix op dit moment geen begin en eindstand van de kas toelaat. Het is bij de Twinfield koppeling nu wel mogelijk om een kasboeking te maken. De begin en eindsaldi zijn dan echter altijd 0. De boeking ...
    • Hoe werkt de EAN/ barcode integratie?

      GASTROFIX ondersteund het gebruik van barcodes (zelfs meerdere EAN-codes per product zijn mogelijk) welke u met behulp van de interne camera of professioneel en snel met de Socket Mobile barcodescanner kunt scannen. De scanner functionaliteit maakt ...
    • Inrichting van de SumUp koppeling

      Om de koppeling met SumUp te activeren meldt u zich in de GASTROFIX cloud aan. Navigeer vervolgens naar het menu "Setup > Financieel" en kies de optie "Betaalmethoden". De betaalmethoden PIN en creditcard staan standaard ingesteld als type ...
    • Er verschijnt een rood wolkje op mijn kassa

      Wanneer er een internet probleem optreedt en de de kassa geen verbinding kan maken met de Cloud-Backoffice verschijnt er een rood wolkje op het scherm van de kassa. Doorgaans treedt dit op bij een (tijdelijke) internet storing van uw provider. ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.