Met wie en hoe neem ik contact op met GASTROFIX?

Met wie en hoe neem ik contact op met GASTROFIX?

U heeft nog geen GASTROFIX kassa en wilt graag met onze verkoopafdeling in contact komen?

sales@gastrofix.nl
Tel: 085-401 7836
ma.- vr.  9:00 tot 18:00
(met uitzondering van zon- en feestdagen)

U heeft een kassa van GASTROFIX bestelt en wilt ons uw menukaarten en andere relevante informatie verstrekken?

inrichting@gastrofix.nl

U bent reeds klant en heeft support nodig?

support@gastrofix.nl
Tel: 085-401 7836
ma.- vr.  10:00 tot 18:00
(met uitzondering van feestdagen)
Onze 24/7 storingsdienst is enkel voor urgente zaken en storingen te gebruiken

U bent klant en heeft een administratieve vraag betreffende uw abonnement of rekeningen?

administratie@gastrofix.nl
Tel: 085-401 7836
ma.- vr.  9:00 tot 17:00
(met uitzondering van zon- en feestdagen)

    • Related Articles

    • Updaten van de GASTROFIX App

      GASTROFIX brengt met regelmaat updates uit voor haar App. Het is aan te bevelen om steeds met de nieuwste App versie te werken. Wij zullen u bij iedere App update altijd per e-mail informeren. Het updaten van de App kunt u het beste handmatig en ...
    • Hoe werkt de Support en wie staan er voor mij klaar?

      Met GASTROFIX beschikt u niet enkel over een professionele kassaoplossing voor uw bedrijf, maar maakt u ook gebruik van een zeer uitgebreide support bij technische vragen en/ of uitdagingen. U kunt ons support team bereiken op onze werktijden van: ...
    • Hoe kan ik een medewerker toevoegen?

      U kunt in de GASTROFIX Cloud nieuwe kassagebruikers toevoegen. Ga hiervoor naar "Master Data > Medewerkers". In de laatste lege regel typt u de voor- en achternaam van de medewerker in, geeft u een personeelsnummer op (dit is enkel een intern nummer) ...
    • Wat kan ik met de klantenbinding module?

      Verhoog uw omzet en leer uw gasten beter kennen. Met onze klantenbindingsmodule, met waardebonbeheer, gaat dat wel heel erg makkelijk!   Debiteurbeheer Met de debiteurmodule volgt u de bestedingen van uw debiteuren en boekt u transacties en ...
    • Hoe haal ik de kassagegevens (restaurant gegevens) op de kassa op?

      Wanneer u in de backoffice wijzigingen doorvoert op producten, medewerkers, plattegronden, etc. worden deze wijzigingen niet automatisch zichtbaar op uw kassa. Hierdoor kunt u uw menukaarten alvast vooraf voorbereiden en deze op een later moment op ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.