Updaten van de GASTROFIX App

Updaten van de GASTROFIX App

GASTROFIX brengt met regelmaat updates uit voor haar App. Het is aan te bevelen om steeds met de nieuwste App versie te werken.
Wij zullen u bij iedere App update altijd per e-mail informeren.

Het updaten van de App kunt u het beste handmatig en buiten uw openingstijden doorvoeren. 

Let op: controleer altijd eerst of uw gegevens met de cloud zijn gesynchroniseerd!

Om de App te updaten is het belangrijk om allereerst de huidige App te verwijderen. Ga hiervoor naar het beginscherm van uw iPad of iPod en houdt het GASTROFIX icoontje enkele seconden lang ingedrukt, totdat deze een golfbeweging maakt.
Klik nu op het kruisje boven de hoek van het GASTROFIX icoontje en bevestig met "Verwijder".

Nadat u de App heeft verwijderd opent u de App Store en geeft u "Gastrofix kassa" in de zoekbalk in.

Klik in de zoekresultaten bij GASTROFIX Kassasysteem om het  icoontje. De App zal vervolgens worden gedownload en geïnstalleerd.

Na het installeren kunt u de App openen en meld u deze aan voor uw bedrijf.

    • Related Articles

    • Communicatie van de App binnen het Netwerk

      App versie < 3.x De communicatie loopt door een constant geopende poort TCP 3333. Om dit te kunnen waarborgen is een netwerk, welke minimaal VOIP kwaliteit heeft een vereiste. In het optimale geval wordt hierbij gebruik gemaakt van fast roaming zodat ...
    • Uitschakelen van automatische App updates

      Om afwijkende App-versies en updates tijdens werktijden te voorkomen is het aan te bevelen om de automatische updates van uw App's uit te schakelen en uw App's enkel handmatig te updaten. Dit kan door op uw iPad of iPod onder "Instellingen > iTunes ...
    • Productinformatie weergeven in de App

      Met de uitgebreide artikelinformatie kan aanvullende informatie over een item (bijv. Ingrediënten, allergenen, algemene informatie, etc.) in de cloud worden gedeponeerd, die toegankelijk is via het bestelformulier in de app. Deze functie is een ...
    • Artikelinformatie in de App

      Met behulp van de functie artikelinformatie kunt u in de cloud extra informatie aan een product (bijvoorbeeld ingrediënten, allergenen,  algemene informatie, etc.) toegevoegd worden, welke u in het bestelscherm van de App kunt opvragen. Deze ...
    • Inrichting van de SumUp koppeling

      Om de koppeling met SumUp te activeren meldt u zich in de GASTROFIX cloud aan. Navigeer vervolgens naar het menu "Setup > Financieel" en kies de optie "Betaalmethoden". De betaalmethoden PIN en creditcard staan standaard ingesteld als type ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.