Inloggen in de GASTROFIX cloud-backoffice

Inloggen in de GASTROFIX cloud-backoffice

Om uw rapportages te bekijken en uw kassa's te beheren dient u in te loggen in de GASTROFIX Cloud.

Uw inloggegevens worden bij aanvang per e-mail toegezonden. Wij adviseren uw wachtwoord na ontvangst te wijzigen.

U kunt de GASTROFIX Cloud in iedere moderne internet browser openen. Voer hiervoor cloud.gastrofix.com in de adresbalk in.
Op de zojuist geopende pagina kunt u met behulp van uw e-mailadres en wachtwoord inloggen.

Wanneer u nog geen gebruik maakt van uw e-mail adres om in te loggen kiest u voor de optie Oude login. Onder het "oudde login" scherm kunt u inloggen met uw bedrijfscode, gebruikersnaam en wachtwoord.

    • Related Articles

    • Inrichting van de SumUp koppeling

      Om de koppeling met SumUp te activeren meldt u zich in de GASTROFIX cloud aan. Navigeer vervolgens naar het menu "Setup > Financieel" en kies de optie "Betaalmethoden". De betaalmethoden PIN en creditcard staan standaard ingesteld als type ...
    • Updaten van de GASTROFIX App

      GASTROFIX brengt met regelmaat updates uit voor haar App. Het is aan te bevelen om steeds met de nieuwste App versie te werken. Wij zullen u bij iedere App update altijd per e-mail informeren. Het updaten van de App kunt u het beste handmatig en ...
    • Cloud gebruiker toevoegen

      Het is mogelijk om extra gebruikers voor de GASTROFIX backoffice aan te maken. U kunt dit heel eenvoudig zelf, door in de GASTROFIX Cloud te navigeren naar "Account > Cloud Gebruikers". Door de recentelijke wijzigingen voor dataveiligheid en privacy ...
    • Tijdregistratie rapportages in de backoffice

      Naast de losse-tijdregistratie bonnen welke na het in- en uitklokken worden afgedrukt beschikt de cloud-backoffice over uitgebreidere rapportages voor uw werktijden en personeelsoverzichten. U vindt deze in de backoffice onder “Rapportages > ...
    • Cloud en Netwerk

      Onder dit menu kunt u de keuze maken of u uw gegevens wenst op te slaan in uw cloud-backoffice. Let op: De uitgebreide en krachtige rapportages in uw cloud kunt u enkel gebruiken wanneer de upload is geactiveerd. De netwerkinstellingen worden ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.