Inloggen in de GASTROFIX cloud-backoffice
Om uw rapportages te bekijken en uw kassa's te beheren dient u in te loggen in de GASTROFIX Cloud.
Uw inloggegevens worden bij aanvang per e-mail toegezonden. Wij adviseren uw wachtwoord na ontvangst te wijzigen.
U kunt de GASTROFIX Cloud in iedere moderne internet browser openen. Voer hiervoor cloud.gastrofix.com in de adresbalk in.
Op de zojuist geopende pagina kunt u met behulp van uw e-mailadres en wachtwoord inloggen.

Wanneer u nog geen gebruik maakt van uw e-mail adres om in te loggen kiest u voor de optie Oude login. Onder het "oudde login" scherm kunt u inloggen met uw bedrijfscode, gebruikersnaam en wachtwoord.

Related Articles
Inrichting van de SumUp koppeling
Om de koppeling met SumUp te activeren meldt u zich in de GASTROFIX cloud aan. Navigeer vervolgens naar het menu "Setup > Financieel" en kies de optie "Betaalmethoden". De betaalmethoden PIN en creditcard staan standaard ingesteld als type ...
Updaten van de GASTROFIX App
GASTROFIX brengt met regelmaat updates uit voor haar App. Het is aan te bevelen om steeds met de nieuwste App versie te werken. Wij zullen u bij iedere App update altijd per e-mail informeren. Het updaten van de App kunt u het beste handmatig en ...
Cloud gebruiker toevoegen
Het is mogelijk om extra gebruikers voor de GASTROFIX backoffice aan te maken. U kunt dit heel eenvoudig zelf, door in de GASTROFIX Cloud te navigeren naar "Account > Cloud Gebruikers". Door de recentelijke wijzigingen voor dataveiligheid en privacy ...
Tijdregistratie rapportages in de backoffice
Naast de losse-tijdregistratie bonnen welke na het in- en uitklokken worden afgedrukt beschikt de cloud-backoffice over uitgebreidere rapportages voor uw werktijden en personeelsoverzichten. U vindt deze in de backoffice onder “Rapportages > ...
Cloud en Netwerk
Onder dit menu kunt u de keuze maken of u uw gegevens wenst op te slaan in uw cloud-backoffice. Let op: De uitgebreide en krachtige rapportages in uw cloud kunt u enkel gebruiken wanneer de upload is geactiveerd. De netwerkinstellingen worden ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.