Cloud gebruiker toevoegen
Het is mogelijk om extra gebruikers voor de GASTROFIX backoffice aan te maken.
U kunt dit heel eenvoudig zelf, door in de GASTROFIX Cloud te navigeren naar "Account > Cloud Gebruikers".
Door de recentelijke wijzigingen voor dataveiligheid en privacy mogen onze support medewerkers helaas geen nieuwe gebruikers meer voor u aanmaken. Dit kunt u enkel zelf.
Op deze pagina ziet u een overzicht van alle gebruikers welke toegang hebben tot uw backoffice.
Gebruiker toevoegen
Een nieuwe Cloud gebruiker kunt u aanmaken door op de knop "Nieuwe toevoegen" te klikken.
Op de volgende pagina vult u alle nodige gegevens in.
Onder "Gebruikersgroepen" geeft u aan welke rechten u de gebruiker mag hebben.
- Master Data
Met dit recht mag de gebruiker kassagegevens als producten, medewerkers en hoofdgroepen aanpassen.
- Rapportages
Dit recht geeft toegang tot alle rapportages en het dashboard.
- Restaurant Manager
Deze rechten geven toegang tot de algemene instellingen van uw bedrijf (adres gegevens, hardware en financiële instellingen) alsook het aanpassen van tafelplattegronden.
- Waardenbonnen & Debiteuren
Hiermee heeft u rechten om debiteuren, klanten, kortingskaarten en waardebonnen te beheren. Deze functie is enkel van toepassing wanneer u gebruik maakt van de optionele klantenmodule.
Indien uw organisatie meerdere vestigingen of filialen heeft kunt u onder "Heeft toegang tot" aangeven tot welke outlets de nieuwe gebruiker toegang heeft.
Related Articles
Hoe kan ik een medewerker toevoegen?
U kunt in de GASTROFIX Cloud nieuwe kassagebruikers toevoegen. Ga hiervoor naar "Master Data > Medewerkers". In de laatste lege regel typt u de voor- en achternaam van de medewerker in, geeft u een personeelsnummer op (dit is enkel een intern nummer) ...
Hoe kan ik producten aan mijn bestelscherm toevoegen?
Om een product of een groep aan het bestelscherm toe te voegen gaat u in de Cloud naar "Master Data > Bestelschermen". Hier kiest u achter het gewenste scherm (met juiste apparaat, bv. iPad of iPhone) voor de knop bewerken. Nu opent een nieuw scherm. ...
Klantgegevens toevoegen en wijzigen
U kunt klanten op alle iPads wijzigen of nieuw toevoegen. De gegevens worden lokaal op de hoofdkassa opgeslagen en vanuit daar met de cloud gesynchroniseerd. Velden welke meerdere waardes kunnen bevatten (zoals bijvoorbeeld telefoon) hebben een “+” ...
Producten
Een product bestaat uit een veeltal van informatie, welk u u hier kunt wijzigen. Het wijzigen en toevoegen van producten kunt u snel en eenvoudig doorvoeren met behulp van de invoergrid. Met de knop "Download XLS" kunt u al uw producten (inclusief ...
Cloud en Netwerk
Onder dit menu kunt u de keuze maken of u uw gegevens wenst op te slaan in uw cloud-backoffice. Let op: De uitgebreide en krachtige rapportages in uw cloud kunt u enkel gebruiken wanneer de upload is geactiveerd. De netwerkinstellingen worden ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.