Cloud en Netwerk

Cloud en Netwerk

Onder dit menu kunt u de keuze maken of u uw gegevens wenst op te slaan in uw cloud-backoffice.

Let op: De uitgebreide en krachtige rapportages in uw cloud kunt u enkel gebruiken wanneer de upload is geactiveerd.

De netwerkinstellingen worden vooraf bij de inrichting van uw bedrijf door onze monteur of dealer voor u geconfigureerd en hoeft u doorgaans niet aan te passen.

    • Related Articles

    • Rekeningen achteraf uitprinten en downloaden

        U wilt een oude factuur afdrukken voor een klant. Het rekeningnummer is bekend Open het facturatie gedeelte van de rapportage sectie in de Gastrofix Cloud.  Vervolgens op:   Vervolgens kunt u de factuur/rekening downloaden of per e-mail verzenden. ...
    • Cloud gebruiker toevoegen

      Het is mogelijk om extra gebruikers voor de GASTROFIX backoffice aan te maken. U kunt dit heel eenvoudig zelf, door in de GASTROFIX Cloud te navigeren naar "Account > Cloud Gebruikers". Door de recentelijke wijzigingen voor dataveiligheid en privacy ...
    • Communicatie van de App binnen het Netwerk

      App versie < 3.x De communicatie loopt door een constant geopende poort TCP 3333. Om dit te kunnen waarborgen is een netwerk, welke minimaal VOIP kwaliteit heeft een vereiste. In het optimale geval wordt hierbij gebruik gemaakt van fast roaming zodat ...
    • Inloggen in de GASTROFIX cloud-backoffice

      Om uw rapportages te bekijken en uw kassa's te beheren dient u in te loggen in de GASTROFIX Cloud. Uw inloggegevens worden bij aanvang per e-mail toegezonden. Wij adviseren uw wachtwoord na ontvangst te wijzigen. U kunt de GASTROFIX Cloud in iedere ...
    • Hoe kan ik een medewerker toevoegen?

      U kunt in de GASTROFIX Cloud nieuwe kassagebruikers toevoegen. Ga hiervoor naar "Master Data > Medewerkers". In de laatste lege regel typt u de voor- en achternaam van de medewerker in, geeft u een personeelsnummer op (dit is enkel een intern nummer) ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.