Rekeningen achteraf uitprinten en downloaden

Rekeningen achteraf uitprinten en downloaden

 

U wilt een oude factuur afdrukken voor een klant.

Het rekeningnummer is bekend

Open het facturatie gedeelte van de rapportage sectie in de Gastrofix Cloud. 

plaatje_1.png

Vervolgens op:

 

oog.PNG

Vervolgens kunt u de factuur/rekening downloaden of per e-mail verzenden.


Het rekeningnummer is niet bekend?

U weet alleen de dag en een mogelijke tijd wanneer de gast daar was, of alleen de dag en het geschatte factuurbedrag. In dat geval zoekt u eerst het factuurnummer op.

In mijn voorbeeld weet ik dat het op 20.02.2018 om 10:26 uur was:

 

rekening_nummer.PNG

 

Omdat we nu het factuurnummer "76" hebben gevonden, kunnen we dit nu invoeren bij Rapportages > Facturatie en de factuurkopie bekijken en / of indien nodig downloaden of per mail verzenden.

    • Related Articles

    • Cloud en Netwerk

      Onder dit menu kunt u de keuze maken of u uw gegevens wenst op te slaan in uw cloud-backoffice. Let op: De uitgebreide en krachtige rapportages in uw cloud kunt u enkel gebruiken wanneer de upload is geactiveerd. De netwerkinstellingen worden ...
    • Werken met de rapportages

      Rapportages zijn een esentieel onderdeel bij ieder bedrijf. Hiervoor beschikt de Gastrofix Cloud over een grote verscheidenheid aan rapportages met verschillende filtermogelijkheden. U kunt transacties, omzetten en meldingen uit de app analyseren en ...
    • Master-Data rapportages en overzichten

      Onder deze categorie vindt u een overzicht van alle hoofdgroepen en producten welke u voor uw bedrijf heeft aangemaakt. Deze informatie kunt u desgewenst exporteren naar bijvoorbeeld Excel of PDF formaat. Met behulp van deze overzichten heeft u snel ...
    • Hoe kan ik een medewerker toevoegen?

      U kunt in de GASTROFIX Cloud nieuwe kassagebruikers toevoegen. Ga hiervoor naar "Master Data > Medewerkers". In de laatste lege regel typt u de voor- en achternaam van de medewerker in, geeft u een personeelsnummer op (dit is enkel een intern nummer) ...
    • Hoe kan ik producten aan mijn bestelscherm toevoegen?

      Om een product of een groep aan het bestelscherm toe te voegen gaat u in de Cloud naar "Master Data > Bestelschermen". Hier kiest u achter het gewenste scherm (met juiste apparaat, bv. iPad of iPhone) voor de knop bewerken. Nu opent een nieuw scherm. ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.