Rekeningen achteraf uitprinten en downloaden
U wilt een oude factuur afdrukken voor een klant.
Het rekeningnummer is bekend
Open het facturatie gedeelte van de rapportage sectie in de Gastrofix Cloud.
Vervolgens op:
Vervolgens kunt u de factuur/rekening downloaden of per e-mail verzenden.
Het rekeningnummer is niet bekend?
U weet alleen de dag en een mogelijke tijd wanneer de gast daar was, of alleen de dag en het geschatte factuurbedrag. In dat geval zoekt u eerst het factuurnummer op.
In mijn voorbeeld weet ik dat het op 20.02.2018 om 10:26 uur was:
Omdat we nu het factuurnummer "76" hebben gevonden, kunnen we dit nu invoeren bij Rapportages > Facturatie en de factuurkopie bekijken en / of indien nodig downloaden of per mail verzenden.
Related Articles
Cloud en Netwerk
Onder dit menu kunt u de keuze maken of u uw gegevens wenst op te slaan in uw cloud-backoffice. Let op: De uitgebreide en krachtige rapportages in uw cloud kunt u enkel gebruiken wanneer de upload is geactiveerd. De netwerkinstellingen worden ...
Werken met de rapportages
Rapportages zijn een esentieel onderdeel bij ieder bedrijf. Hiervoor beschikt de Gastrofix Cloud over een grote verscheidenheid aan rapportages met verschillende filtermogelijkheden. U kunt transacties, omzetten en meldingen uit de app analyseren en ...
Master-Data rapportages en overzichten
Onder deze categorie vindt u een overzicht van alle hoofdgroepen en producten welke u voor uw bedrijf heeft aangemaakt. Deze informatie kunt u desgewenst exporteren naar bijvoorbeeld Excel of PDF formaat. Met behulp van deze overzichten heeft u snel ...
Hoe kan ik een medewerker toevoegen?
U kunt in de GASTROFIX Cloud nieuwe kassagebruikers toevoegen. Ga hiervoor naar "Master Data > Medewerkers". In de laatste lege regel typt u de voor- en achternaam van de medewerker in, geeft u een personeelsnummer op (dit is enkel een intern nummer) ...
Hoe kan ik producten aan mijn bestelscherm toevoegen?
Om een product of een groep aan het bestelscherm toe te voegen gaat u in de Cloud naar "Master Data > Bestelschermen". Hier kiest u achter het gewenste scherm (met juiste apparaat, bv. iPad of iPhone) voor de knop bewerken. Nu opent een nieuw scherm. ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.