Klantgegevens toevoegen en wijzigen

Klantgegevens toevoegen en wijzigen

U kunt klanten op alle iPads wijzigen of nieuw toevoegen. De gegevens worden lokaal op de hoofdkassa opgeslagen en vanuit daar met de cloud gesynchroniseerd.

ipad-klanten-toevoegen.jpg

Velden welke meerdere waardes kunnen bevatten (zoals bijvoorbeeld telefoon) hebben een “+” teken of een “-” teken voor de invoer. “-” Verwijderd de invoer.

ipad-klanten-telefoon.jpg

Deze velden maken het mogelijk om uw invoer duidelijker te maken. Klik op het gewenste teken voor het invoerveld om de waarde te wijzigen.

ipad-klanten-adres.jpg

Bij meerdere adressen heeft u de mogelijkheid om een standaard adres, evenals een administratief adres toe te voegen.

    • Related Articles

    • Producten

      Een product bestaat uit een veeltal van informatie, welk u u hier kunt wijzigen. Het wijzigen en toevoegen van producten kunt u snel en eenvoudig doorvoeren met behulp van de invoergrid.    Met de knop "Download XLS" kunt u al uw producten (inclusief ...
    • Waardebonnen activeren en blokkeren

      Open hiervoor op de kassa het "Admin" menu en selecteer de optie "Klanten". Door de betreffende waardebon/ crediteur op te zoeken in het zoekvenster verschijnt na het  opzoeken van de betreffende bon onderin het scherm de opties "Blokkeren" en ...
    • Logo op kassabon toevoegen of wijzigen

      Vanuit de backoffice kunt u heel eenvoudig de logo's op uw kassabon aanpassen. Wij bieden de mogelijkheid om één logo bovenaan de bon af te drukken en twee logo's of promotionele afbeeldingen onderaan de bon.   Om de afbeeldingen te wijzigingen gaat ...
    • Aanmaken en wijzigen van betaalmethoden

      Onder het menu Betaalmethoden (Setup > Financieel > Betaalmethoden) Contant De betaalmethode "Contant" definieert alle contant betalingen en mag slechts eenmalig voorkomen. CreditCard De betaalmethode "CreditCard" geldt voor alle kaartbetalingen ...
    • Kortingen toevoegen

      U kunt met uw GASTROFIX kassa bij het afrekenen van een tafel of bestelling vooraf aangemaakt kortingen selecteren en toepassen op de rekening. De korting kunt u vooraf toevoegen via de backoffice onder "Setup > Financieel > Kortingen". Op deze ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.