Logo op kassabon toevoegen of wijzigen

Logo op kassabon toevoegen of wijzigen

Vanuit de backoffice kunt u heel eenvoudig de logo's op uw kassabon aanpassen.
Wij bieden de mogelijkheid om één logo bovenaan de bon af te drukken en twee logo's of promotionele afbeeldingen onderaan de bon.

 

Om de afbeeldingen te wijzigingen gaat u in de backoffice naar "Restaurant > Restaurant > Afbeeldingen".

Schermafbeelding_2018-05-08_om_11.40.32.png

 

Op deze pagina kunt u de verschillende afbeeldingen uploaden en verwijderen.
Aanbevolen wordt om hiervoor PNG afbeeldingen van 512 X 250 px. te gebruiken.
Let op dat uw printer enkel zwart/ wit kan afdrukken.

 

Na het uploaden van de verschillende afbeeldingen klikt u op de knop "Opslaan".

 

De logo's zijn nu aangepast en na het ophalen van de restaurant gegevens op de kassa zijn deze direct actief.

kassabon.jpg

 

    • Related Articles

    • Producten

      Een product bestaat uit een veeltal van informatie, welk u u hier kunt wijzigen. Het wijzigen en toevoegen van producten kunt u snel en eenvoudig doorvoeren met behulp van de invoergrid.    Met de knop "Download XLS" kunt u al uw producten (inclusief ...
    • Epson printer logo toevoegen

      De onderstaande handleiding is van toepassing op de TM-T20II, TM-T70II en de mobiele TM-M30 printers van Epson. Voor het op de printer opslaan van JPG en BMP afbeeldingen is een Windows computer met het volgende programma noodzakelijk: TM-T20II ...
    • Klantgegevens toevoegen en wijzigen

      U kunt klanten op alle iPads wijzigen of nieuw toevoegen. De gegevens worden lokaal op de hoofdkassa opgeslagen en vanuit daar met de cloud gesynchroniseerd. Velden welke meerdere waardes kunnen bevatten (zoals bijvoorbeeld telefoon) hebben een “+” ...
    • Kortingen toevoegen

      U kunt met uw GASTROFIX kassa bij het afrekenen van een tafel of bestelling vooraf aangemaakt kortingen selecteren en toepassen op de rekening. De korting kunt u vooraf toevoegen via de backoffice onder "Setup > Financieel > Kortingen". Op deze ...
    • Cloud gebruiker toevoegen

      Het is mogelijk om extra gebruikers voor de GASTROFIX backoffice aan te maken. U kunt dit heel eenvoudig zelf, door in de GASTROFIX Cloud te navigeren naar "Account > Cloud Gebruikers". Door de recentelijke wijzigingen voor dataveiligheid en privacy ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.