Waardebonnen activeren en blokkeren
Open hiervoor op de kassa het "Admin" menu en selecteer de optie "Klanten".
Door de betreffende waardebon/ crediteur op te zoeken in het zoekvenster verschijnt na het opzoeken van de betreffende bon onderin het scherm de opties "Blokkeren" en "Activeren". Met deze opties kun u uw bonnen blokkeren danwel activeren.
Waardebonnen kunnen ook vanuit de Cloud omgeving worden geblokkeerd, danwel geactiveerd worden. Open hiervoor in de cloud "Account > Klanten".
Zoek hier de betreffende bon op en klik achter de naam op het activeer/ blokkeer icoontje.
U kunt enkel actieve waardebonnen gebruiken voor betalingen en het voor het wijzigen van de klantgegevens.
Wanneer u een nieuwe waardebon toevoegt is deze standaard geactiveerd.
Related Articles
Aanmaken en wijzigen van betaalmethoden
Onder het menu Betaalmethoden (Setup > Financieel > Betaalmethoden) Contant De betaalmethode "Contant" definieert alle contant betalingen en mag slechts eenmalig voorkomen. CreditCard De betaalmethode "CreditCard" geldt voor alle kaartbetalingen ...
Het activeren van de Zapper integratie
Om betalingen met Zapper op uw kassa te activeren dient u de koppeling met Zapper eerst eenmalig in de cloud-backoffice te activeren. Dit kunt u doen in onder de restaurant-instellingen in uw backoffice (Setup > Restaurant > [Uw restaurant] > Opties ...
In huis/ to-go (Take-Away) bestellingen activeren
Wanneer uw bedrijf uitsluitend een van beide bestelvarianten heeft (In-House of To-Go (Take-Away) kunt u de bestelknop welke u niet wenst te gebruiken eenvoudig de-activeren. Navigeer hiervoor in de backoffice naar "Setup > Setup". Hier kunt u onder ...
Cloud en Netwerk
Onder dit menu kunt u de keuze maken of u uw gegevens wenst op te slaan in uw cloud-backoffice. Let op: De uitgebreide en krachtige rapportages in uw cloud kunt u enkel gebruiken wanneer de upload is geactiveerd. De netwerkinstellingen worden ...
Correcties en herstelde tafels
Het correctieoverzicht is voor u als ondernemer een belangrijk onderdeel van onze backoffice. U kunt hier controleren welke medewerkers tafels herstellen, weer geactiveerd hebben en wat er vervolgens met de tafel gebeurt is. Daarnaast kunt u volgen ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.