Waardebonnen activeren en blokkeren

Waardebonnen activeren en blokkeren

Open hiervoor op de kassa het "Admin" menu en selecteer de optie "Klanten".
Door de betreffende waardebon/ crediteur op te zoeken in het zoekvenster verschijnt na het  opzoeken van de betreffende bon onderin het scherm de opties "Blokkeren" en "Activeren". Met deze opties kun u uw bonnen blokkeren danwel activeren.

Waardebonnen kunnen ook vanuit de Cloud omgeving worden geblokkeerd, danwel geactiveerd worden. Open hiervoor in de cloud "Account > Klanten".
Zoek hier de betreffende bon op en klik achter de naam op het activeer/ blokkeer icoontje.

U kunt enkel actieve waardebonnen gebruiken voor betalingen en het voor het wijzigen van de klantgegevens.

Wanneer u een nieuwe waardebon toevoegt is deze standaard geactiveerd.

    • Related Articles

    • Aanmaken en wijzigen van betaalmethoden

      Onder het menu Betaalmethoden (Setup > Financieel > Betaalmethoden) Contant De betaalmethode "Contant" definieert alle contant betalingen en mag slechts eenmalig voorkomen. CreditCard De betaalmethode "CreditCard" geldt voor alle kaartbetalingen ...
    • Het activeren van de Zapper integratie

      Om betalingen met Zapper op uw kassa te activeren dient u de koppeling met Zapper eerst eenmalig in de cloud-backoffice te activeren. Dit kunt u doen in onder de restaurant-instellingen in uw backoffice (Setup > Restaurant > [Uw restaurant] > Opties ...
    • In huis/ to-go (Take-Away) bestellingen activeren

      Wanneer uw bedrijf uitsluitend een van beide bestelvarianten heeft (In-House of To-Go (Take-Away) kunt u de bestelknop welke u niet wenst te gebruiken eenvoudig de-activeren. Navigeer hiervoor in de backoffice naar "Setup > Setup". Hier kunt u onder ...
    • Cloud en Netwerk

      Onder dit menu kunt u de keuze maken of u uw gegevens wenst op te slaan in uw cloud-backoffice. Let op: De uitgebreide en krachtige rapportages in uw cloud kunt u enkel gebruiken wanneer de upload is geactiveerd. De netwerkinstellingen worden ...
    • Correcties en herstelde tafels

      Het correctieoverzicht is voor u als ondernemer een belangrijk onderdeel van onze backoffice. U kunt hier controleren welke medewerkers tafels herstellen, weer geactiveerd hebben en wat er vervolgens met de tafel gebeurt is. Daarnaast kunt u volgen ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.