Het activeren van de Zapper integratie

Het activeren van de Zapper integratie

Om betalingen met Zapper op uw kassa te activeren dient u de koppeling met Zapper eerst eenmalig in de cloud-backoffice te activeren. Dit kunt u doen in onder de restaurant-instellingen in uw backoffice (Setup > Restaurant > [Uw restaurant] > Opties > Financieel”

Heeft u vragen of wenst u hulp bij het activeren van de zapper koppeling? Wij staan graag voor u klaar!

    • Related Articles

    • Inrichten van de Zapper koppeling

      Wanneer u de Zapper koppeling heeft geactiveerd is het noodzakelijk om uw Zapper gegevens vast te leggen. Neem contact op met de supportafdeling van Zapper wanneer u deze gegevens niet heeft of wanneer deze niet werken. Zapper account Uw Zapper ...
    • Betalen met Zapper

      Wanneer uw gast al vaker met Zapper heeft betaald of aangeeft met Zapper te willen betalen, is het betaalproces erg vanzelfsprekend. In het betaalscherm (onafhankelijk of u de restaurant-versie of de check-out-versie gebruikt) kiest u de Zapper ...
    • Afhandeling van fooien bij een Zapper betaling

      Normaliter kan de medewerker bij het afrekenproces de fooi aangeven. Met Zapper kan de gast ook zelf een fooi aangeven in de Zapper App. Zelfs wanneer de medewerker de fooi niet alvorens het betaalproces te starten aangeeft, zal Zapper het fooi ...
    • Contante betaling met Zapper afrekenen

      Wanneer uw gast niet op de hoogte is van Zapper betalingen en  bijvoorbeeld contant wou betalen, bevat de contantrekening een Zapper QR-Code (offline aangemaakt) en de promotionele afbeelding. In dit geval is de betaling in eerste instantie ...
    • Waardebonnen activeren en blokkeren

      Open hiervoor op de kassa het "Admin" menu en selecteer de optie "Klanten". Door de betreffende waardebon/ crediteur op te zoeken in het zoekvenster verschijnt na het  opzoeken van de betreffende bon onderin het scherm de opties "Blokkeren" en ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.