Wanneer u de Zapper koppeling heeft geactiveerd is het noodzakelijk om uw Zapper gegevens vast te leggen.
Neem contact op met de supportafdeling van Zapper wanneer u deze gegevens niet heeft of wanneer deze niet werken.
Zapper account
Uw Zapper gegevens bestaan uit:
U kunt deze gegevens invoeren onder de het “instellingen” gedeelte van uw cloud (Setup > Restaurant > [Uw Restaurant] > Instellingen > Zapper instellingen).
Om Zapper optimaal te gebruiken adviseren wij om het gebruik van de promotionele afbeelding welke automatisch op al uw rekeningen met een andere betaalmethode (bijvoorbeeld contant) wordt afgedrukt. Na het ontvangen van de rekening wordt uw gast extra gemotiveerd om alsnog met Zapper te betalen.
U kunt de promotionele afbeelding toevoegen onder het “instellingen” (Setup > Restaurant > [Uw Restaurant] > Instellingen > Zapper instellingen) gedeelte van uw cloud.
Hier kunt u de promotionele afbeelding in het PNG formaat uploaden (aanbevolen grote: 512x512px.) onder de tweede optie (“Promotionele afbeelding”). Na het uploaden van de afbeelding middels de “Upload” button, kunt u uw wijzigingen opslaan met behulp van de “opslaan” knop onderaan de pagina.
Tip!
In de bijlage van dit artikel vindt u een aantal afbeeldingen welke u kunt gebruiken als “promotionele afbeelding”.
Voor het in-gebruik nemen van Zapper dient u nu enkel nog de betaalmethode voor Zapper aan te maken. Dit kan onder het “Financiële” gedeelte van de backoffice (Setup > Financieel > Betaalmethoden).