Contante betaling met Zapper afrekenen
Wanneer uw gast niet op de hoogte is van Zapper betalingen en bijvoorbeeld contant wou betalen, bevat de contantrekening een Zapper QR-Code (offline aangemaakt) en de promotionele afbeelding.
In dit geval is de betaling in eerste instantie geregistreerd als contante betaling. Wanneer uw gast echter besluit om de QR-code te scannen en met Zapper te betalen, zullen de backoffice van GASTROFIX en Zapper met elkaar communiceren en de betaling verder verwerken. Zodra de betaling succesvol is gewijzigd zal een betaalbevestiging worden afgedrukt.
Het informatiescherm bovenaan in uw iPad kassasysteem zal daarnaast een “Z” icoon tonen om te bevestigen dat er Zapper betalingen zijn ontvangen.
Related Articles
Betalen met Zapper
Wanneer uw gast al vaker met Zapper heeft betaald of aangeeft met Zapper te willen betalen, is het betaalproces erg vanzelfsprekend. In het betaalscherm (onafhankelijk of u de restaurant-versie of de check-out-versie gebruikt) kiest u de Zapper ...
Afhandeling van fooien bij een Zapper betaling
Normaliter kan de medewerker bij het afrekenproces de fooi aangeven. Met Zapper kan de gast ook zelf een fooi aangeven in de Zapper App. Zelfs wanneer de medewerker de fooi niet alvorens het betaalproces te starten aangeeft, zal Zapper het fooi ...
Rekeningen gesplitst afrekenen
Om een tafel af te rekenen klikt u op de betreffende tafel en kiest u voor de optie "afrekenen". De bestelling rekent u eenvoudig af door onder in het afrekenscherm de betaalmethode te selecteren. Het komt echter regelmatig voor dat uw gasten een ...
Inrichten van de Zapper koppeling
Wanneer u de Zapper koppeling heeft geactiveerd is het noodzakelijk om uw Zapper gegevens vast te leggen. Neem contact op met de supportafdeling van Zapper wanneer u deze gegevens niet heeft of wanneer deze niet werken. Zapper account Uw Zapper ...
Het activeren van de Zapper integratie
Om betalingen met Zapper op uw kassa te activeren dient u de koppeling met Zapper eerst eenmalig in de cloud-backoffice te activeren. Dit kunt u doen in onder de restaurant-instellingen in uw backoffice (Setup > Restaurant > [Uw restaurant] > Opties ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.