Correcties en herstelde tafels
Het correctieoverzicht is voor u als ondernemer een belangrijk onderdeel van onze backoffice.
U kunt hier controleren welke medewerkers tafels herstellen, weer geactiveerd hebben en wat er vervolgens met de tafel gebeurt is.
Daarnaast kunt u volgen van welke transacties de betaalwijze achteraf aangepast is.
Related Articles
Correcties
Nadat u een bestelling heeft geboekt kunnen de bestelde producten enkel nog middels een "VOID" worden gecorrigeerd. Het corrigeren van producten kan enkel wanneer de medewerker op de kassa over deze rechten beschikt. Selecteer eerst de tafel waarop ...
Tafels verhuizen en splitsen
Wanneer een gast aan een andere tafel gaat zitten kunt u de tafel eenvoudig mee verhuzien. Selecteer eerst de "oude" tafel welke u wenst te verhuizen. Klik vervolgens op de "Verhuizen" knop onderaan in de taakbalk. Nu opent zicht het verhuisscherm. ...
Waardebonnen activeren en blokkeren
Open hiervoor op de kassa het "Admin" menu en selecteer de optie "Klanten". Door de betreffende waardebon/ crediteur op te zoeken in het zoekvenster verschijnt na het opzoeken van de betreffende bon onderin het scherm de opties "Blokkeren" en ...
Cloud en Netwerk
Onder dit menu kunt u de keuze maken of u uw gegevens wenst op te slaan in uw cloud-backoffice. Let op: De uitgebreide en krachtige rapportages in uw cloud kunt u enkel gebruiken wanneer de upload is geactiveerd. De netwerkinstellingen worden ...
Toevoegingen en Dwangproducten
Aan producten kunt u op de kassa een extra vraag laten stellen, bijvoorbeeld de bakwijze van een biefstuk of slagroom bij appelgebak of een warme chocolademelk. Deze vragen (toevoegingen) kunt u bij het betreffende product aanmaken. Open hiervoor de ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.