Toevoegingen en Dwangproducten

Toevoegingen en Dwangproducten

Aan producten kunt u op de kassa een extra vraag laten stellen, bijvoorbeeld de bakwijze van een biefstuk of slagroom bij appelgebak of een warme chocolademelk.

Deze vragen (toevoegingen) kunt u bij het betreffende product aanmaken. Open hiervoor de extra instellingen van het hoofdproduct en kies voor het tabblad "Toevoegingen".

In het onderstaande voorbeeld hebben we de bakwijze bij een Tournedos aangemaakt.

"Oorspronkelijke PLU verwijderen" zorgt ervoor dat het originele product (Tournedos) verdwijnt en door het nieuw gekozen product wordt vervangen.
Bijvoorbeeld: U heeft een hamburger in drie maten, de prijs is afhankelijk van de maat. Het eerste product "Cheeseburger" wordt verwijderd en enkel het product "Cheeseburger 250gr." blijft op de kassa en bonnen staan.

 "Creëer nieuw artikel", deze functie kunt u gebruiken wanneer u alle producten in de toevoeging als aparte producten (posities) wilt boeken. Bij bijvoorbeeld een biefstuk met als toevoeging de bakwijze, bijlage en saus keuze wordt dit op de kassa en op de bonnen geboekt onder één product. Wanneer u deze functie zou inschakelen wordt elk product apart geboekt, de biefstuk, bakwijze, bijlage en saus keuze zouden dan als aparte producten geboekt worden.

 U kunt de toevoeging hier een naam geven.

 Deze optie zorgt ervoor dat u meerdere keuzes kunt maken. Wanneer u deze functie inschakelt kunt u bijvoorbeeld bij de bijlage van een hoofdgerecht rijst en frites gelijktijdig kiezen.

 Met deze optie kunt u aangeven of een toevoeging verplicht beantwoord dient te worden of dat deze optioneel gekozen mag worden (bijvoorbeeld slagroom bij een warme chocomelk). 

 Hier kunt u de gewenste producten als dwangproduct toevoegen.
Let op: de producten dienen vooraf aangemaakt te zijn, om deze te kunnen kiezen.

 Hier staan alle producten welke u als dwang heeft toegevoegd.

 Met deze button (-) kan een dwangproduct uit het overzicht worden verwijderd.

 U kunt met deze button extra stappen (vragen) toevoegen.

 

Na het invoeren van de gewenste wijzigingen/ toevoegingen kunt u uw wijzigingen opslaan met de knop "Opslaan".

 

    • Related Articles

    • Waardebonnen activeren en blokkeren

      Open hiervoor op de kassa het "Admin" menu en selecteer de optie "Klanten". Door de betreffende waardebon/ crediteur op te zoeken in het zoekvenster verschijnt na het  opzoeken van de betreffende bon onderin het scherm de opties "Blokkeren" en ...
    • Cloud en Netwerk

      Onder dit menu kunt u de keuze maken of u uw gegevens wenst op te slaan in uw cloud-backoffice. Let op: De uitgebreide en krachtige rapportages in uw cloud kunt u enkel gebruiken wanneer de upload is geactiveerd. De netwerkinstellingen worden ...
    • Correcties en herstelde tafels

      Het correctieoverzicht is voor u als ondernemer een belangrijk onderdeel van onze backoffice. U kunt hier controleren welke medewerkers tafels herstellen, weer geactiveerd hebben en wat er vervolgens met de tafel gebeurt is. Daarnaast kunt u volgen ...
    • Twinfield - Mappings en Instellingen

        Bedrijf in Gastrofix Kies hier uw bedrijf in GASTROFIX.   Administratie in Twinfield Onze voorkeur heeft dat u een gebruiker aanmaakt in level 4 (extra boekhouden), die toegang heeft tot de administratie. Je kan hier ook je eigen account koppelen, ...
    • Klantgegevens toevoegen en wijzigen

      U kunt klanten op alle iPads wijzigen of nieuw toevoegen. De gegevens worden lokaal op de hoofdkassa opgeslagen en vanuit daar met de cloud gesynchroniseerd. Velden welke meerdere waardes kunnen bevatten (zoals bijvoorbeeld telefoon) hebben een “+” ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.