Correcties

Correcties

Nadat u een bestelling heeft geboekt kunnen de bestelde producten enkel nog middels een "VOID" worden gecorrigeerd. Het corrigeren van producten kan enkel wanneer de medewerker op de kassa over deze rechten beschikt.

 Selecteer eerst de tafel waarop u een correctie wilt doorvoeren en klik vervolgens op de "Void" knop.

 Middels de optie  in de gang kunt u alle producten van de betreffende gang corrigeren.

 Met de optie  achter een product kunt u afzonderlijke producten corrigeren. 

 Heeft u alle producten welke u wilt corrigeren geselecteerd? Bevestig de correctie dan met de knop "Void".


 


    • Related Articles

    • Correcties en herstelde tafels

      Het correctieoverzicht is voor u als ondernemer een belangrijk onderdeel van onze backoffice. U kunt hier controleren welke medewerkers tafels herstellen, weer geactiveerd hebben en wat er vervolgens met de tafel gebeurt is. Daarnaast kunt u volgen ...
    • Logboek op uw kassa

      Het menu "Logboek" geeft (technische) informatie over alle GASTROFIX software activiteiten. U vindt hier ondermeer informatie over problemen met uw printers, in- en uitloggen van medewerkers, correcties en andere relevante informatie. Het logboek ...
    • Transactie rapportages

      Onder het menupunt "Transacties" vindt u een veeltal rapportages welke betrekking hebben tot de verkochte producten of correcties. Deze rapportages tonen alle producten van alle betaalmethoden, dus ook interne betaalmethoden als bijvoorbeeld ...
    • Waaruit bestaat het Z-Rapport? (< App versie 2.16)

      Het Z-Rapport is het rapport welke afgedrukt wordt bij het sluiten van de Gastronomische Dag. Onderstaand vindt u een voorbeeld rapport:  Hier vindt u een overzicht van alle betaalmethoden welke in uw omzet mee worden geteld.  Wanneer u ervoor kiest ...
    • Een overzicht van het dashboard

      In het dashboard vindt u verschillende informatie en mogelijkheden, welke hieronder worden omschreven.  Hier ziet u welke App-versie momenteel op uw iOS apparaten is geïnstalleerd.  Het weer bericht in deze afbeelding is niet meer van toepassing  U ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.