Een overzicht van het dashboard
In het dashboard vindt u verschillende informatie en mogelijkheden, welke hieronder worden omschreven.
Hier ziet u welke App-versie momenteel op uw iOS apparaten is geïnstalleerd.
Het weer bericht in deze afbeelding is niet meer van toepassing
U ziet hier wanneer de gastronomische dag van het geselecteerde bedrijf is gestart, dan wel gesloten.
Dit is het laatste contactmoment en de laatste upload van uw kassa's. Alle informatie in het dashboard en uw rapportages is bijgewerkt tot het moment van de laatste upload.
Het bedrijfsoverzicht biedt een samenvatting van de totale dag-/ periode omzet uitgesplitst op betaalmethodes alsook kortingen, correcties, totale werktijd en arbeidsproductiviteit (bij gebruik van de tijdregistratiemodule), aanwezige medewerkers en reeds gemaakte transacties.
Related Articles
Het dashboard
Na het inloggen in de cloud-backoffice vindt u in het dashboard alle belangrijke kengetallen en informatie over uw bedrijf. In de bovenste menubalk kunt u desgewenst de periode wisselen, waarvan u de informatie vindt. Met behulp van de "Van - Tot" ...
Dashboard configureren
Het dashboard biedt standaard een groot aantal verschillende rapportages en grafieken, welke u desgewenst ook kunt aanpassen. Om het dashboard naar eigen wens aan te passen klikt u op het configuratie icoontje rechtsboven in het scherm. Om widgets ...
Saldo van een waardebon controleren
Het saldo van de crediteuren/ waardebonnen wordt in de cloud opgeslagen vanwaar deze automatisch met alle vestigingen wordt gesynchroniseerd. Hierdoor kunnen klanten en waardebonnen bij al uw vestigingen worden gebruikt. De opslag in de cloud zorgt ...
Saldo van een waardebon opwaarderen
Het saldo van waardebonnen en crediteuren kan in de kassa app opgeladen worden. Open hiervoor het "Admin" menu en selecteer de optie "Klanten". Zoek hiervoor eerst de betreffende waardebon of crediteur op in het zoekvenster, vervolgens klikt u op ...
Aanmaken van een Apple ID
Om de GASTROFIX App uit de App-Store te downloaden heeft u een Apple ID van Apple nodig. Doorgaans stellen wij u een Apple ID ter beschikking of kunt u uw eigen Apple ID gebruiken. Wanneer u geen Apple ID heeft, of wanneer u deze niet wilt gebruiken ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.