Saldo van een waardebon controleren
Het saldo van de crediteuren/ waardebonnen wordt in de cloud opgeslagen vanwaar deze automatisch metĀ alle vestigingen wordt gesynchroniseerd. Hierdoor kunnen klanten en waardebonnen bij al uw vestigingen worden gebruikt.
De opslag in de cloud zorgt daarnaast tevens voor de nodigeĀ dataveiligheid.
Saldoinformatie wordt enkel op aanvraag opgehaald en iedere aanvraag wordt in het "Crediteuren en Waardebonnen logboek" gedocumenteerd.
Indien een klant het actuele saldo van zijn of haar waardebon/ crediteurenkaart wil weten, kan de medewerker het actuele saldo opvragen middels de "saldo" knop in het zoekvenster onder de optie "Klanten" van het "Admin" menu van uw kassa.
De kassa zal het actuele tegoed vervolgens in de cloud opvragen en in de App tonen.
Wanneer een waardebon wordt geselecteerd bij het afrekenen zal deze handeling automatisch doorgevoerd worden.
Related Articles
Saldo van een waardebon opwaarderen
Het saldo van waardebonnen en crediteuren kan in de kassa app opgeladen worden. Open hiervoor het "Admin" menu en selecteer de optie "Klanten". Zoek hiervoor eerst de betreffende waardebon of crediteur op in het zoekvenster, vervolgens klikt u op ...
LodgeGate: Einde dag controleren
Einde dag controleren Stap 1 Zorg ervoor dat alle kamers in LodgeGate op check in staan. Kamers die nog niet zijn aangekomen maar die je wel verwacht zet je eveneens op check in. Mochten deze toch niet komen kan je ze de volgende dag tegenboeken. ...
Aanmaken van een Apple ID
Om de GASTROFIX App uit de App-Store te downloaden heeft u een Apple ID van Apple nodig. Doorgaans stellen wij u een Apple ID ter beschikking of kunt u uw eigen Apple ID gebruiken. Wanneer u geen Apple ID heeft, of wanneer u deze niet wilt gebruiken ...
Een overzicht van het dashboard
In het dashboard vindt u verschillende informatie en mogelijkheden, welke hieronder worden omschreven. Hier ziet u welke App-versie momenteel op uw iOS apparaten is geïnstalleerd. Het weer bericht in deze afbeelding is niet meer van toepassing U ...
Uitbreiding van EAN / barcode ondersteuning
Met de uitbreiding van de EAN-/ barcode ondersteuning is het mogelijk artikelen in de Gastrofix cloud te configureren, zodat EAN / Barcodes gegenereerd worden in het systeem en de producten scanbaar zijn voor de Gastrofix kassa. Voor het scannen van ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.