Mijn nieuw toegevoegde product is niet zichtbaar
U heeft een nieuw product middels de Cloud backoffice aan uw kassa toegevoegd, maar deze is (nog) niet op de kassa zichtbaar.
Dit kan verschillende redenen hebben:
- Controleer of u de restaurant gegevens op de hoofdkassa heeft opgeladen. Wanneer u wijzigingen in uw backoffice doorvoert zullen deze namelijk nog niet direct op uw kassa's zichtbaar zijn.
- Wanneer u een nieuw product of een nieuwe hoofdgroep toevoegt dient u deze mogelijk nog aan een bestelscherm toe te wijzen, voordat deze zichtbaar wordt op uw kassa's.
Related Articles
Producten
Een product bestaat uit een veeltal van informatie, welk u u hier kunt wijzigen. Het wijzigen en toevoegen van producten kunt u snel en eenvoudig doorvoeren met behulp van de invoergrid. Met de knop "Download XLS" kunt u al uw producten (inclusief ...
Mijn rekeningen worden niet meer afgedrukt
Standaard printen uw kassa's alle rekeningen uit. U kunt er echter voor kiezen om dit (tijdelijk) op uw apparaat uit te schakelen. Wanneer er geen rekeningen worden afgedrukt, maar tussenrekeningen en kopie rekeningen worden wel afgedrukt controleert ...
Hoe kan ik producten aan mijn bestelscherm toevoegen?
Om een product of een groep aan het bestelscherm toe te voegen gaat u in de Cloud naar "Master Data > Bestelschermen". Hier kiest u achter het gewenste scherm (met juiste apparaat, bv. iPad of iPhone) voor de knop bewerken. Nu opent een nieuw scherm. ...
Hoe veilig zijn mijn gegevens?
Uw gegevens worden bij ons meerdere malen veilig opgeslagen: Alle apparaten binnen een bedrijf synchroniseren binnen milliseconden met elkaar. Heeft u bijvoorbeeld drie handterminals en twee vaste iPads, dan zijn uw gegevens ten aller tijden vijf ...
Waar kan ik mijn facturen terugvinden?
Uw facturen worden automatisch aan het einde van iedere maand per e-mail aan u verzonden. Mocht u deze e-mail niet terug kunnen vinden of wanneer u een kopie van uw factuur wensen vindt u deze ook terug in uw backoffice onder het menu "Restaurant > ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.