Mijn nieuw toegevoegde product is niet zichtbaar

Mijn nieuw toegevoegde product is niet zichtbaar

U heeft een nieuw product middels de Cloud backoffice aan uw kassa toegevoegd, maar deze is (nog) niet op de kassa zichtbaar.

Dit kan verschillende redenen hebben:

  1. Controleer of u de restaurant gegevens op de hoofdkassa heeft opgeladen. Wanneer u wijzigingen in uw backoffice doorvoert zullen deze namelijk nog niet direct op uw kassa's zichtbaar zijn.

  2. Wanneer u een nieuw product of een nieuwe hoofdgroep toevoegt dient u deze mogelijk nog aan een bestelscherm toe te wijzen, voordat deze zichtbaar wordt op uw kassa's.
    • Related Articles

    • Producten

      Een product bestaat uit een veeltal van informatie, welk u u hier kunt wijzigen. Het wijzigen en toevoegen van producten kunt u snel en eenvoudig doorvoeren met behulp van de invoergrid.    Met de knop "Download XLS" kunt u al uw producten (inclusief ...
    • Mijn rekeningen worden niet meer afgedrukt

      Standaard printen uw kassa's alle rekeningen uit. U kunt er echter voor kiezen om dit (tijdelijk) op uw apparaat uit te schakelen. Wanneer er geen rekeningen worden afgedrukt, maar tussenrekeningen en kopie rekeningen worden wel afgedrukt controleert ...
    • Hoe kan ik producten aan mijn bestelscherm toevoegen?

      Om een product of een groep aan het bestelscherm toe te voegen gaat u in de Cloud naar "Master Data > Bestelschermen". Hier kiest u achter het gewenste scherm (met juiste apparaat, bv. iPad of iPhone) voor de knop bewerken. Nu opent een nieuw scherm. ...
    • Hoe veilig zijn mijn gegevens?

      Uw gegevens worden bij ons meerdere malen veilig opgeslagen: Alle apparaten binnen een bedrijf synchroniseren binnen milliseconden met elkaar. Heeft u bijvoorbeeld drie handterminals en twee vaste iPads, dan zijn uw gegevens ten aller tijden vijf ...
    • Waar kan ik mijn facturen terugvinden?

      Uw facturen worden automatisch aan het einde van iedere maand per e-mail aan u verzonden. Mocht u deze e-mail niet terug kunnen vinden of wanneer u een kopie van uw factuur wensen vindt u deze ook terug in uw backoffice onder het menu "Restaurant > ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.