Waar kan ik mijn facturen terugvinden?

Waar kan ik mijn facturen terugvinden?

Uw facturen worden automatisch aan het einde van iedere maand per e-mail aan u verzonden.
Mocht u deze e-mail niet terug kunnen vinden of wanneer u een kopie van uw factuur wensen vindt u deze ook terug in uw backoffice onder het menu "Restaurant > Financieel > Facturen".

cloud-facturen.jpg

Mocht u het e-mailadres waarnaar uw facturen worden toegezonden willen wijzigen verzoeken wij u contact opnemen met onze administratie.

    • Related Articles

    • Kan ik mijn Miura lezer ook op andere apparaten gebruiken?

      Ja, u kunt de Miura lezer ook op andere apparaten gebruiken, zolang u de GASTROFIX app maar gebruikt. De lezer kan echter enkel met uw account worden gebruikt. Verzeker u dat u bent ingelogd met de correcte gebruikersaccount en dat de lezer middels ...
    • Hoe kan ik producten aan mijn bestelscherm toevoegen?

      Om een product of een groep aan het bestelscherm toe te voegen gaat u in de Cloud naar "Master Data > Bestelschermen". Hier kiest u achter het gewenste scherm (met juiste apparaat, bv. iPad of iPhone) voor de knop bewerken. Nu opent een nieuw scherm. ...
    • Hoe kan ik medewerkers automatisch laten uitloggen?

      U kunt op uw kassa medewerkers na een korte periode automatisch laten uitloggen, om zo te triggeren dat uw medewerkers op hun eigen persoonlijke code werken. Dit kan door in de backoffice onder Instellingen > Hardware > Apparaten bij het gewenste ...
    • Wat kan ik met de klantenbinding module?

      Verhoog uw omzet en leer uw gasten beter kennen. Met onze klantenbindingsmodule, met waardebonbeheer, gaat dat wel heel erg makkelijk!   Debiteurbeheer Met de debiteurmodule volgt u de bestedingen van uw debiteuren en boekt u transacties en ...
    • Hoe kan ik een medewerker toevoegen?

      U kunt in de GASTROFIX Cloud nieuwe kassagebruikers toevoegen. Ga hiervoor naar "Master Data > Medewerkers". In de laatste lege regel typt u de voor- en achternaam van de medewerker in, geeft u een personeelsnummer op (dit is enkel een intern nummer) ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.