Mijn rekeningen worden niet meer afgedrukt
Standaard printen uw kassa's alle rekeningen uit.
U kunt er echter voor kiezen om dit (tijdelijk) op uw apparaat uit te schakelen.
Wanneer er geen rekeningen worden afgedrukt, maar tussenrekeningen en kopie rekeningen worden wel afgedrukt controleert u bij het afrekenen of de functie "Printen ingeschakeld" aan staat.
U vindt deze functie bij het afrekenen van een transactie bij de cijfertoetsen .
Related Articles
Mijn nieuw toegevoegde product is niet zichtbaar
U heeft een nieuw product middels de Cloud backoffice aan uw kassa toegevoegd, maar deze is (nog) niet op de kassa zichtbaar. Dit kan verschillende redenen hebben: Controleer of u de restaurant gegevens op de hoofdkassa heeft opgeladen. Wanneer u ...
Rekeningen achteraf uitprinten en downloaden
U wilt een oude factuur afdrukken voor een klant. Het rekeningnummer is bekend Open het facturatie gedeelte van de rapportage sectie in de Gastrofix Cloud. Vervolgens op: Vervolgens kunt u de factuur/rekening downloaden of per e-mail verzenden. ...
Hoe veilig zijn mijn gegevens?
Uw gegevens worden bij ons meerdere malen veilig opgeslagen: Alle apparaten binnen een bedrijf synchroniseren binnen milliseconden met elkaar. Heeft u bijvoorbeeld drie handterminals en twee vaste iPads, dan zijn uw gegevens ten aller tijden vijf ...
Waar kan ik mijn facturen terugvinden?
Uw facturen worden automatisch aan het einde van iedere maand per e-mail aan u verzonden. Mocht u deze e-mail niet terug kunnen vinden of wanneer u een kopie van uw factuur wensen vindt u deze ook terug in uw backoffice onder het menu "Restaurant > ...
Kan ik mijn Miura lezer ook op andere apparaten gebruiken?
Ja, u kunt de Miura lezer ook op andere apparaten gebruiken, zolang u de GASTROFIX app maar gebruikt. De lezer kan echter enkel met uw account worden gebruikt. Verzeker u dat u bent ingelogd met de correcte gebruikersaccount en dat de lezer middels ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.