Mijn rekeningen worden niet meer afgedrukt

Mijn rekeningen worden niet meer afgedrukt

Standaard printen uw kassa's alle rekeningen uit.
U kunt er echter voor kiezen om dit (tijdelijk) op uw apparaat uit te schakelen.

Wanneer er geen rekeningen worden afgedrukt, maar tussenrekeningen en kopie rekeningen worden wel afgedrukt controleert u bij het afrekenen of de functie "Printen ingeschakeld" aan staat.

U vindt deze functie bij het afrekenen van een transactie bij de cijfertoetsen circle1.png.

afdrukken-ingeschakeld.jpg

    • Related Articles

    • Mijn nieuw toegevoegde product is niet zichtbaar

      U heeft een nieuw product middels de Cloud backoffice aan uw kassa toegevoegd, maar deze is (nog) niet op de kassa zichtbaar. Dit kan verschillende redenen hebben: Controleer of u de restaurant gegevens op de hoofdkassa heeft opgeladen. Wanneer u ...
    • Rekeningen achteraf uitprinten en downloaden

        U wilt een oude factuur afdrukken voor een klant. Het rekeningnummer is bekend Open het facturatie gedeelte van de rapportage sectie in de Gastrofix Cloud.  Vervolgens op:   Vervolgens kunt u de factuur/rekening downloaden of per e-mail verzenden. ...
    • Hoe veilig zijn mijn gegevens?

      Uw gegevens worden bij ons meerdere malen veilig opgeslagen: Alle apparaten binnen een bedrijf synchroniseren binnen milliseconden met elkaar. Heeft u bijvoorbeeld drie handterminals en twee vaste iPads, dan zijn uw gegevens ten aller tijden vijf ...
    • Waar kan ik mijn facturen terugvinden?

      Uw facturen worden automatisch aan het einde van iedere maand per e-mail aan u verzonden. Mocht u deze e-mail niet terug kunnen vinden of wanneer u een kopie van uw factuur wensen vindt u deze ook terug in uw backoffice onder het menu "Restaurant > ...
    • Kan ik mijn Miura lezer ook op andere apparaten gebruiken?

      Ja, u kunt de Miura lezer ook op andere apparaten gebruiken, zolang u de GASTROFIX app maar gebruikt. De lezer kan echter enkel met uw account worden gebruikt. Verzeker u dat u bent ingelogd met de correcte gebruikersaccount en dat de lezer middels ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.