Bestelschermen

Bestelschermen

Wanneer u een product of hoofdgroep aan uw kassa toevoegt kunt u deze nog aan een bestelscherm toewijzen.
De bestelschermen zijn de weergave zoals deze zichtbaar is op uw kassa. Deze kunt u naar eigen wens volledig aanpassen.

cloud-bestelschermen.jpg

circle1.png Met de button "Nieuwe toevoegen" voegt u een nieuw bestelscherm toe.

circle2.png In het overzicht vindt u de verschillende bestelschermen. 

circle3.png Bij de kolommen "Rijen" en "Kolommen" kunt u de grote van het bestelscherm definieren. Bij een hoger het aantal, des te kleiner de buttons op uw kassa worden.

Wij adviseren de volgende waardes:

  • iPad: 6 rijen; 7 kolommen
  • iPod: 4 rijen; 4 kolommen
  • Check-Out: 7 rijen; 3 kolommen

circle4.png Hier kunt u het bestelscherm aan een gang toewijzen. Laat u de gang leeg dan zal de layout bij alle gangen welke niet zijn gedefinieerd worden weergegeven.

circle5.png Geef hier aan op welk apparaat het bestelscherm weergegeven dient te worden (iPad/ iPod/ Check-Out).

circle6.png Met de icon-bearbeiten.png button kunt u de producten en hoofdgroepen aan een bestelscherm toewijzen en ordenen.

    • Related Articles

    • Bewerken van bestelschermen

      In de bestelschermen wordt een onderscheid gemaakt tussen producten en hoofdgroepen. Met behulp van "Drag & Drop" (muis ingedrukt houden en verslepen naar de gewenste plaats) kunt u de gewenste producten en hoofdgroepen aan het bestelscherm toevoegen ...
    • Hoe kan ik producten aan mijn bestelscherm toevoegen?

      Om een product of een groep aan het bestelscherm toe te voegen gaat u in de Cloud naar "Master Data > Bestelschermen". Hier kiest u achter het gewenste scherm (met juiste apparaat, bv. iPad of iPhone) voor de knop bewerken. Nu opent een nieuw scherm. ...
    • Bestellen middels PLU nummers

      Naast het bestellen met behulp van uw bestelschermen kunt u producten ook aan de hand van het betreffende PLU nummer bestellen.  In de bestelling kiest u onderaan uw scherm voor de knop "PLU". Er verschijnt een popup waar u het gewenste aantal en PLU ...
    • Check-Out versie

      Wanneer u de GASTROFIX kassa in de Check-Out mode gebruikt kunt u het scherm van uw iPad in drie delen indelen.  Gangen: U kunt in de cloud ongelimiteerd gangen aanmaken en  iedere gang aan een bestelscherm toewijzen. Door het aanklikken van de ...
    • Mijn nieuw toegevoegde product is niet zichtbaar

      U heeft een nieuw product middels de Cloud backoffice aan uw kassa toegevoegd, maar deze is (nog) niet op de kassa zichtbaar. Dit kan verschillende redenen hebben: Controleer of u de restaurant gegevens op de hoofdkassa heeft opgeladen. Wanneer u ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.