Geschikte printers

Geschikte printers

De GASTROFIX kassa is geoptimaliseerd voor gebruik met de onderstaande printers. 
Let hierbij wel op dat deze dienen te beschikken over een netwerkaansluiting (niet middels een adapter/ verloopstekker) of een WiFi aansluiting.

Vaste printers (LAN & WiFi)

  • Epson TM-T20, 20II en 20III
  • Epson TM-T70 en T70II
  • Epson TM-T88 III/IV/V
  • Epson U220B (Keukenprinter)
  • Metapace T-3
  • Citizen CT-S651
  • Star TSP650
  • Bixolon SRP-F310

Mobiele printers (WiFi)

  • Epson TM-P60II
  • Epson TM-P80
  • Epson PM-P20
  • Bixolon SPP-R200IIWK

    • Related Articles

    • Logboek op uw kassa

      Het menu "Logboek" geeft (technische) informatie over alle GASTROFIX software activiteiten. U vindt hier ondermeer informatie over problemen met uw printers, in- en uitloggen van medewerkers, correcties en andere relevante informatie. Het logboek ...
    • Werkbonnen dubbel afdrukken

      Wanneer u uw werkbonnen dubbel wilt laten afdrukken kunt u dit op twee manieren instellen. 1) Dubbele bon op dezelfde printer Wanneer u een werkbon twee keer op dezelfde printer wilt laten afdrukken kunt u dit instellen in uw Cloud backoffice. ...
    • Epson Printer IP Adres instellen

      Voorbereidingen Epson biedt een configuratieprogramma voor Windows alsook voor Mac OS. Download eerst het programma EpsonNet Config: EpsonNet config voor Windows EpsonNet config voor Mac OS Vervolgens installeert en opent u het programma. Printer ...
    • Producten

      Een product bestaat uit een veeltal van informatie, welk u u hier kunt wijzigen. Het wijzigen en toevoegen van producten kunt u snel en eenvoudig doorvoeren met behulp van de invoergrid.    Met de knop "Download XLS" kunt u al uw producten (inclusief ...
    • Eerste stappen

      Onderstaand vindt u de eerste basis stappen voor het werken op uw nieuwe GASTROFIX kassa.  Klik op deze knop om het bestelscherm met uw producten en hoofdgroepen te openen (enkel bij tafelplan).  Bestelde producten kunt u hiermee definitief boeken. ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.