Onderstaand vindt u de eerste basis stappen voor het werken op uw nieuwe GASTROFIX kassa.
Klik op deze knop om het bestelscherm met uw producten en hoofdgroepen te openen (enkel bij tafelplan).
Bestelde producten kunt u hiermee definitief boeken. Deze knop verzendt uw bestelling naar de betreffende printers.
Bestelde producten kunt u hiermee definitief boeken. Deze knop verzendt uw bestelling naar de betreffende printers. Deze knop is voor „meeneem” bestellingen.
Om af te rekenen klikt u op deze knop. Vervolgens ziet u de beschikbare betaalmethoden (enkel bij tafelplan).
Hiermee kunt u tafels onafhankelijk van het tafelplan openen.
Wanneer u hiervoor machtigingen heeft kunt u na een druk op deze knop reeds bestelde producten corrigeren.
Wanneer een gast van tafel verhuisd, kunt u reeds geboekte producten van de oude naar de nieuwe tafel verplaatsen.
Onder deze optie opent u het Admin gedeelte. Hier vindt u afgerekende tafels, klantendatabase, alsook X-rapporten voor iedere medewerker.
Door het invoeren van PLU-nummers kunt u onafhankelijke producten zoeken en bestellen. U kunt hier tevens producten opzoeken.
De ingelogde medewerker afmelden om vervolgens in te loggen als een andere medewerker.