Lightspeed-K Backoffice-gebruikers bewerken of verwijderen

Lightspeed-K Backoffice-gebruikers bewerken of verwijderen

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 




Backoffice-gebruikers bewerken of verwijderen

In dit artikel

  1. Een backoffice-gebruiker bewerken
  2. Bedrijfslocatie bewerken voor backoffice-gebruikers

Bewerk een backoffice-gebruiker om toegangsrechten aan te passen of te archiveren (deactiveren). Als je meerdere bedrijfslocaties hebt, moet je mogelijk dezelfde gebruiker op meerdere locaties toevoegen of bewerken (zie Bedrijfslocaties bewerken voor meer informatie).

Ga voor een video naar ons artikel Over backoffice-gebruikers.

Een backoffice-gebruiker bewerken

Je kunt een backoffice-gebruiker altijd bewerken als je toegangsrechten wilt aanpassen of de gebruiker moet archiveren (deactiveren). Backoffice-gebruikers bewerken doe je als volgt:

  1. - Log in op de K-Series-backoffice.
  2. - Selecteer in het navigatiemenu Configuratie > Gebruikers > Backoffice-gebruikers.
  3. - Selecteer Configureren.
  4. - Definieer de gebruikersstatus.
    Opmerking: De gebruikersstatus toont de activiteit van de gebruiker. Dit betekent dat de gebruiker de POS mag gebruiken (actief) of niet (inactief).
  5. - Wijzig de gebruikersgegevens indien nodig. Zie backoffice-gebruikers toevoegen voor meer informatie over instellingen voor backoffice-gebruikers.
  6. - Selecteer Bijwerken.



Bedrijfslocatie bewerken voor backoffice-gebruikers

Als je meerdere bedrijfslocaties hebt, kun je beheren welke backoffice-gebruikers toegang hebben tot je verschillende locaties via de pagina Backoffice > Gebruikers.

  1. - Selecteer de pijl naast de knop Configureren.
  2. - Selecteer Bedrijfslocaties bewerken.
  3. - Om een gebruiker toegang te geven tot een nieuwe bedrijfslocatie: selecteer een bedrijfslocatie via het vervolgkeuzemenu en selecteer de +.
  4. - Om de toegang van een gebruiker tot een bedrijfslocatie te verwijderen: zoek de bedrijfslocatie waartoe de gebruiker geen toegang meer heeft in de tabel Bedrijfslocatie en selecteer vervolgens Toegang intrekken.
  5. - Selecteer Terug om de wijzigingen op te slaan.



K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Backoffice-gebruikers toevoegen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Gebruikersshifts bewerken of verwijderen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Backoffice-gebruikers exporteren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Gebruikers aan een gebruikersgroep toewijzen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Menu's bewerken, dupliceren en verwijderen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.