Om in te loggen op de Lightspeed Restaurant-app of om deze te activeren heb je een connectiecode van de backoffice nodig.
Om in te loggen op de Lightspeed Restaurant-app of om deze te activeren heb je een connectiecode van de backoffice nodig.
Beschrijving code*: | Kies een naam die het apparaat en de locatie weergeeft waarvoor het zal worden gebruikt (bijvoorbeeld "Bar iPad" of "Terras iPad"). Je kunt dezelfde connectiecode gebruiken om meerdere apparaten met hetzelfde apparaatprofiel te verbinden. |
Apparaattype*: | Kies het apparaattype (zoals POS-apparaat of klantenscherm). |
Te gebruiken configuratie*: | Kies een apparaatprofiel waaraan je de connectiecode wilt koppelen. |
Vervaldatum code*: | Definieer hoe lang de connectiecode geldig is. |
Code voor eenmalig gebruik: | Als je wilt dat deze connectiecode slechts eenmaal wordt gebruikt, selecteer dan Code voor eenmalig gebruik. Wij raden je aan deze optie niet te selecteren als je meerdere POS-apparaten in je vestiging hebt. |
Een connectiecode kan alleen worden aangepast terwijl hij wordt aangemaakt. Er is geen manier om hem achteraf te bewerken. Als je een connectiecode wilt bewerken, raden wij je aan deze te verwijderen en een nieuwe aan te maken.
Als je ooit een connectiecode uit je systeem wilt verwijderen, kun je deze eenvoudig intrekken vanuit de backoffice.
Nu je een connectiecode hebt aangemaakt vanuit de backoffice, kun je deze scannen of handmatig de alfanumerieke waarde invoeren op de POS (K)-app om het apparaat te verbinden met je Lightspeed Restaurant-account. Bekijk Connectiecodes delen voor meer informatie over het openen van een connectiecode met je POS-apparaat.
Voor meer informatie over het verbinden van je POS-apparaat met Lightspeed Restaurant (K-Series), bekijk Inloggen bij de POS (K)-app.