Lightspeed-K Over apparaten

Lightspeed-K Over apparaten

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Over apparaten


POS-apparaten vertegenwoordigen de fysieke hardware die wordt gebruikt om toegang te krijgen tot de K-Series-POS-app. Je kunt de instellingen van de POS-apparaten beheren vanuit de backoffice > Configuratie > Apparaten. In de onderstaande artikelen bespreken we POS-apparaten, het configureren van POS-apparaten, connectiecodes en kassalades.

In de artikelen over POS-apparaten leer je hoe je de apparaten op je locatie beheert via de backoffice. De POS-apparaten onder de backoffice van de K-Series verwijzen naar de fysieke hardware waarop de app draait.

Lees in de artikelen over POS-configuraties welke instellingen je kunt toepassen op POS-apparaten aan de hand van de bedrijfsbehoeften. Daarnaast verbinden configuraties de POS-app met de backoffice van Lightspeed Restaurant.

Connectiecodes zijn een soort sleutels die de POS-app op je apparaten verbinden met de backoffice-account van Lightspeed Restaurant. Na het downloaden van de POS-app maak je connectiecodes aan in de backoffice, zodat je vervolgens kunt inloggen op de POS-app.

Bekijk ten slotte meer informatie over kassalades in je bedrijf, zoals het configureren van kassalades en fysieke lades en hoe je deze toewijst aan de POS-apparaten.

Ga naar de volgende artikelen voor meer informatie over het beheer van apparaten vanuit de backoffice:



K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Over POS-apparaten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K POS-apparaten bewerken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Inzicht in POS-apparaten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over connectiecodes

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Kassalades aanmaken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.